Pregled bibliografske jedinice broj: 1282037
Karakteristike poslovnih društvenih mreža i njihova važnost u suvremenom menadžmentu
Karakteristike poslovnih društvenih mreža i njihova važnost u suvremenom menadžmentu, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1282037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Karakteristike poslovnih društvenih mreža i njihova
važnost u suvremenom menadžmentu
(Characteristics of Business Social Networks and
Their Importance in Modern Management)
Autori
Gašpert, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
28.09
Godina
2017
Stranica
43
Mentor
Čičin-Šain, Dijana
Ključne riječi
Web 2.0 ; Enterprise 2.0 ; Javne društvene mreže ; Suvremeni menadžment ; Poslovne društvene mreže ; Komunikacija ; Zapošljavanje ; Internetski marketing ; Prenošenje znanja, Inovativnost
(Web 2.0 ; Enterprise 2.0 ; Public Social Networks ; Modern management ; Bussines Social Networks ; Communication ; Employment ; Internet Marketing ; Knowledge Transfer ; Innovation)
Sažetak
Predmet ovog istraživanja je pojava poslovnih ili korporativnih društvenih mreža, te njihov utjecaj na suvremeno poslovanje. Poseban naglasak je na njihovim karakteristikama i načinima na koji ih zaposlenici koriste kako bi bili produktivniji. Svrha ovog istraživanja je postaviti teoretske osnove poslovnih društvenih mreža, te utvrditi koje su najraširenije i kako one utječu na suvremeni menadžment. Jedan od ciljeva ovog istraživanja je utvrditi kada i kako je došlo do pojave društvenih mreža, te koje su najpopularnije javne društvene mreže. Međutim, najvažniji cilj ovog istraživanja je utvrditi što su poslovne društvene mreže i koje su njihove karakteristike. Također je važno utvrditi koje kompanije koriste poslovne društvene mreže i na koji način one utječu na poslovanje U istraživanju su korišteni sekundarni izvori podataka, odnosno znanstveni i stručni članci i knjige, te internetski izvori. Za definiranje rezultata istraživanja korištene su metode analize i sinteze, te metoda komparacije i induktivno-deduktivna metoda. Na temelju provedenog istraživanja može se zaključiti da poslovne i javne društvene mreže imaju značajan utjecaj na poslovanje i menadžment 21. stoljeća, te da su promijenile način na koji zaposlenici i menadžeri međusobno komuniciraju
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija