Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1282037

Karakteristike poslovnih društvenih mreža i njihova važnost u suvremenom menadžmentu


Gašpert, Marina
Karakteristike poslovnih društvenih mreža i njihova važnost u suvremenom menadžmentu, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1282037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Karakteristike poslovnih društvenih mreža i njihova važnost u suvremenom menadžmentu
(Characteristics of Business Social Networks and Their Importance in Modern Management)

Autori
Gašpert, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
28.09

Godina
2017

Stranica
43

Mentor
Čičin-Šain, Dijana

Ključne riječi
Web 2.0 ; Enterprise 2.0 ; Javne društvene mreže ; Suvremeni menadžment ; Poslovne društvene mreže ; Komunikacija ; Zapošljavanje ; Internetski marketing ; Prenošenje znanja, Inovativnost
(Web 2.0 ; Enterprise 2.0 ; Public Social Networks ; Modern management ; Bussines Social Networks ; Communication ; Employment ; Internet Marketing ; Knowledge Transfer ; Innovation)

Sažetak
Predmet ovog istraživanja je pojava poslovnih ili korporativnih društvenih mreža, te njihov utjecaj na suvremeno poslovanje. Poseban naglasak je na njihovim karakteristikama i načinima na koji ih zaposlenici koriste kako bi bili produktivniji. Svrha ovog istraživanja je postaviti teoretske osnove poslovnih društvenih mreža, te utvrditi koje su najraširenije i kako one utječu na suvremeni menadžment. Jedan od ciljeva ovog istraživanja je utvrditi kada i kako je došlo do pojave društvenih mreža, te koje su najpopularnije javne društvene mreže. Međutim, najvažniji cilj ovog istraživanja je utvrditi što su poslovne društvene mreže i koje su njihove karakteristike. Također je važno utvrditi koje kompanije koriste poslovne društvene mreže i na koji način one utječu na poslovanje U istraživanju su korišteni sekundarni izvori podataka, odnosno znanstveni i stručni članci i knjige, te internetski izvori. Za definiranje rezultata istraživanja korištene su metode analize i sinteze, te metoda komparacije i induktivno-deduktivna metoda. Na temelju provedenog istraživanja može se zaključiti da poslovne i javne društvene mreže imaju značajan utjecaj na poslovanje i menadžment 21. stoljeća, te da su promijenile način na koji zaposlenici i menadžeri međusobno komuniciraju

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Dijana Čičin-Šain (mentor)

repozitorij.unizd.hr

Poveznice na istraživačke podatke:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Gašpert, Marina
Karakteristike poslovnih društvenih mreža i njihova važnost u suvremenom menadžmentu, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Gašpert, M. (2017) 'Karakteristike poslovnih društvenih mreža i njihova važnost u suvremenom menadžmentu', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ga\v{s}pert, Marina}, year = {2017}, pages = {43}, keywords = {Web 2.0, Enterprise 2.0, Javne dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Suvremeni menad\v{z}ment, Poslovne dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Komunikacija, Zapo\v{s}ljavanje, Internetski marketing, Preno\v{s}enje znanja, Inovativnost}, title = {Karakteristike poslovnih dru\v{s}tvenih mre\v{z}a i njihova va\v{z}nost u suvremenom menad\v{z}mentu}, keyword = {Web 2.0, Enterprise 2.0, Javne dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Suvremeni menad\v{z}ment, Poslovne dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Komunikacija, Zapo\v{s}ljavanje, Internetski marketing, Preno\v{s}enje znanja, Inovativnost}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ga\v{s}pert, Marina}, year = {2017}, pages = {43}, keywords = {Web 2.0, Enterprise 2.0, Public Social Networks, Modern management, Bussines Social Networks, Communication, Employment, Internet Marketing, Knowledge Transfer, Innovation}, title = {Characteristics of Business Social Networks and Their Importance in Modern Management}, keyword = {Web 2.0, Enterprise 2.0, Public Social Networks, Modern management, Bussines Social Networks, Communication, Employment, Internet Marketing, Knowledge Transfer, Innovation}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font