Pregled bibliografske jedinice broj: 1282032
Specifičnosti upravljanja multigeneracijskom radnom snagom u poslovnim organizacijama s posebnim naglaskom na generacije Y i Z
Specifičnosti upravljanja multigeneracijskom radnom snagom u poslovnim organizacijama s posebnim naglaskom na generacije Y i Z, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1282032 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti upravljanja multigeneracijskom
radnom snagom u poslovnim organizacijama s
posebnim naglaskom na generacije Y i Z
(The Particularities of Managing Multigenerational
Workforce in the Business Organizations with
Special Emphasis on Generations Y and Z)
Autori
Miočić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
15.07
Godina
2016
Stranica
41
Mentor
Čičin-Šain, Dijana
Ključne riječi
Multigeneracijska radna snaga, Generacijski jaz, Generacija Y ; Generacija Z ; Radne navike ; Organizacija ; Razlike
(Multigenerational workforce ; Generation gap ; Generation Y ; Generation Z ; Working habits ; Organization ; Differences)
Sažetak
Multigeneracijska radna snaga u suvremenim poslovnim organizacijama sastavljena je od četiri generacije, a to su: generacija tradicionalista, Baby Boom generacija, X generacija, Y generacija. Najmlađa peta generacija Z tek se sprema ući na tržište rada. Predmet ovog istraživanja je upravljanje multigeneracijskom radnom snagom kao izuzetno kompleksnim poslom u kojem menadžment ljudskih resursa mora shvatiti različite generacijske radne stavove, navike, ponašanja. Poseban naglasak u ovom istraživanju stavlja se na specifičnosti Y i Z generacije zaposlenika. Svaka generacija zaposlenika ima svoje prednosti i nedostatke koje su oblikovane vremenom u kojem su rođeni i u kojem djeluju. Cilj ovog istraživanja je prikazati kako Y i Z generacija zaposlenika imaju snažan utjecaj na poslovanje suvremene organizacije, dok je svrha ovog istraživanja približiti radne navike dviju novih generacija. Y generacija koja već djeluje u organizacijama te Z generacija koja se tek sprema ući u poslovni svijet visoko je obrazovana, brzo uči, brzo se prilagođava novonastalim promjenama te ima jak osjećaj samopouzdanja. Za ovo istraživanje korišteni su znanstveni i stručni članci, internetski izvori te knjige, a za definiranje rezultata korištene su metode analize i sinteze, induktivno – deduktivna metoda, metoda komparacije, kompilacije i deskripcije. Zaključno, obje generacije vođene su snažnim ambicijama i ciljevima na najvišim razinama te su savršeno bliski sa suvremenom tehnologijom pa su zbog toga ključan elementsuvremenih organizacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija