Pregled bibliografske jedinice broj: 1282028
Uloga komunikacijskih vještina menadžera u razvoju uspješne interpersonalne komunikacije u organizaciji
Uloga komunikacijskih vještina menadžera u razvoju uspješne interpersonalne komunikacije u organizaciji, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1282028 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga komunikacijskih vještina menadžera u razvoju
uspješne interpersonalne komunikacije u organizaciji
(The role of managerial communication skills in
developing successful interpersonal communications
in organizations)
Autori
Žagar, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
30.09
Godina
2016
Stranica
52
Mentor
Čičin-Šain, Dijana
Ključne riječi
Komunikacija ; Komunikacijske vještine ; Interpersonalna komunikacija ; Organizacijska komunikacija
(Communication ; Communication skills ; Interpersonal communication ; Organizational communication)
Sažetak
Komunikacija predstavlja razmjenu informacija, osjećaja i ideja koji se prenose među ljudima verbalnim ili neverbalnim sredstvima. Postoji nekoliko vrsta komunikacije a to su: interna i eksterna, silazna, uzlazna, horizontalna i dijagonalna, te formalna i neformalna. Interpersonalna komunikacija predstavlja komunikacijski proces između dviju ili više osoba, a odvija se licem u lice. U svim organizacijama komunikacija je neophodna za međuljudsku interakciju ali i poslovanje, stoga menadžer treba imati glavnu ulogu u razvoju uspješne interpersonalne komunikacije u organizaciji. Kako bi upravljao svim vrstama komunikacije u organizaciji, i pri tome razvijao interpersonalnu, potrebno je kombinirati osobne i naučne upravljačke vještine. Vještine potrebne za uspješnu organizacijsku komunikaciju sa zaposlenicima su dobra verbalna i neverbalna komunikacija, pažljivo slušanje, prepoznavanje i razumijevanje osobnih osjećaja ljudi, te sposobnost kontrole bijesa. Da bi organizacija uspješno djelovala menadžer treba kontrolirati zaposlenike, stimulirati njihov rad, omogućiti im izražavanje osjećaja i donošenje odluka. Veliku ulogu u organizacijskom poslovanju ima odnos menadžera sa šefovima, čiji ključ su povjerenje i uspješna komunikacija. Svrha provedenog istraživanja bila je istraživanje komunikacijskih vještina kao bitnog čimbenika interpersonalne komunikacije i uspješnog poslovanja. Kao cilj posebno se istaknula veza između upravljanja i komuniciranja, te utjecaj koji komunikacijske vještine imaju na stvaranje uspješne interpersonalne komunikacije. Istraživanje je provedeno uz pomoć literature u online bazama i knjižnicama, a korištene metode su analiza i sinteza, induktivno-deduktivna, metoda komparacija, kompilacije i deskripcije. Dokazano je da komunikacijske vještine menadžera utječu na razvoj uspješne interpersonalne komunikacije u organizaciji, te kako to vodi prema uspjehu organizacijskog poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija