Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1282028

Uloga komunikacijskih vještina menadžera u razvoju uspješne interpersonalne komunikacije u organizaciji


Žagar, Matea
Uloga komunikacijskih vještina menadžera u razvoju uspješne interpersonalne komunikacije u organizaciji, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1282028 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga komunikacijskih vještina menadžera u razvoju uspješne interpersonalne komunikacije u organizaciji
(The role of managerial communication skills in developing successful interpersonal communications in organizations)

Autori
Žagar, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
30.09

Godina
2016

Stranica
52

Mentor
Čičin-Šain, Dijana

Ključne riječi
Komunikacija ; Komunikacijske vještine ; Interpersonalna komunikacija ; Organizacijska komunikacija
(Communication ; Communication skills ; Interpersonal communication ; Organizational communication)

Sažetak
Komunikacija predstavlja razmjenu informacija, osjećaja i ideja koji se prenose među ljudima verbalnim ili neverbalnim sredstvima. Postoji nekoliko vrsta komunikacije a to su: interna i eksterna, silazna, uzlazna, horizontalna i dijagonalna, te formalna i neformalna. Interpersonalna komunikacija predstavlja komunikacijski proces između dviju ili više osoba, a odvija se licem u lice. U svim organizacijama komunikacija je neophodna za međuljudsku interakciju ali i poslovanje, stoga menadžer treba imati glavnu ulogu u razvoju uspješne interpersonalne komunikacije u organizaciji. Kako bi upravljao svim vrstama komunikacije u organizaciji, i pri tome razvijao interpersonalnu, potrebno je kombinirati osobne i naučne upravljačke vještine. Vještine potrebne za uspješnu organizacijsku komunikaciju sa zaposlenicima su dobra verbalna i neverbalna komunikacija, pažljivo slušanje, prepoznavanje i razumijevanje osobnih osjećaja ljudi, te sposobnost kontrole bijesa. Da bi organizacija uspješno djelovala menadžer treba kontrolirati zaposlenike, stimulirati njihov rad, omogućiti im izražavanje osjećaja i donošenje odluka. Veliku ulogu u organizacijskom poslovanju ima odnos menadžera sa šefovima, čiji ključ su povjerenje i uspješna komunikacija. Svrha provedenog istraživanja bila je istraživanje komunikacijskih vještina kao bitnog čimbenika interpersonalne komunikacije i uspješnog poslovanja. Kao cilj posebno se istaknula veza između upravljanja i komuniciranja, te utjecaj koji komunikacijske vještine imaju na stvaranje uspješne interpersonalne komunikacije. Istraživanje je provedeno uz pomoć literature u online bazama i knjižnicama, a korištene metode su analiza i sinteza, induktivno-deduktivna, metoda komparacija, kompilacije i deskripcije. Dokazano je da komunikacijske vještine menadžera utječu na razvoj uspješne interpersonalne komunikacije u organizaciji, te kako to vodi prema uspjehu organizacijskog poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Dijana Čičin-Šain (mentor)

repozitorij.unizd.hr

Poveznice na istraživačke podatke:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Žagar, Matea
Uloga komunikacijskih vještina menadžera u razvoju uspješne interpersonalne komunikacije u organizaciji, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Žagar, M. (2016) 'Uloga komunikacijskih vještina menadžera u razvoju uspješne interpersonalne komunikacije u organizaciji', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}agar, Matea}, year = {2016}, pages = {52}, keywords = {Komunikacija, Komunikacijske vje\v{s}tine, Interpersonalna komunikacija, Organizacijska komunikacija}, title = {Uloga komunikacijskih vje\v{s}tina menad\v{z}era u razvoju uspje\v{s}ne interpersonalne komunikacije u organizaciji}, keyword = {Komunikacija, Komunikacijske vje\v{s}tine, Interpersonalna komunikacija, Organizacijska komunikacija}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}agar, Matea}, year = {2016}, pages = {52}, keywords = {Communication, Communication skills, Interpersonal communication, Organizational communication}, title = {The role of managerial communication skills in developing successful interpersonal communications in organizations}, keyword = {Communication, Communication skills, Interpersonal communication, Organizational communication}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font