Pregled bibliografske jedinice broj: 1282024
Komunikacijski stilovi u menadžmentu
Komunikacijski stilovi u menadžmentu, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1282024 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijski stilovi u menadžmentu
(Communication Styles in Management)
Autori
Kaksa, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
07.07
Godina
2022
Stranica
30
Mentor
Čičin-Šain, Dijana
Ključne riječi
Komunikacija ; Stilovi komunikacije ; Stilovi vođenja ; Organizacijska komunikacija ; Učinkoviti vođa
(Communication ; Communication styles ; Leadership styles ; Organization communication ; Effective leader)
Sažetak
Predmet istraživanja ovog rada su komunikacijski stilovi i stilovi vođenja u menadžmentu, te veze među njima. Svrha ovog istraživanja je postaviti teorijske temelje komunikacijskih stilova, povezati stilove komunikacije sa stilovima vođenja u menadžmentu te pokazati koji je stil uspješnih vođa i kako izbjeći lošu komunikaciju. Ciljevi istraživanja su utvrditi što je komunikacija i kako se dijeli, koje vrste komunikacijskih stilova postoje i koje su njihove prednosti i nedostatci te koji se komunikacijski stil najčešće koristi u poslovanju, a koji je vezan uz uspješno poslovanje. Najvažniji cilj ovog rada je pronaći poveznicu između stilova komunikacije i stilova vođenja u menadžmentu. U radu su korišteni sekundarni izvori podataka. Točnije, knjige i znanstveni i stručni članci te internetski izvori podataka. Korištene su metode sinteze i analize, induktivno-deduktivna metoda i metoda usporedbe. U radu se obrađuju četiri stila komunikacije i tri stila vođenja te se na temelju istraživanja može zaključiti da je komunikacija u organizaciji jedan od najvažnijih čimbenika za uspjeh organizacije. Najučinkovitija kombinacija je demokratski stil vođenja u kojem vođa koristi asertivan komunikacijski stil. Također učinkovit vođa mora imati niz komunikacijskih vještina koje omogućuju otvorenu i zdravu komunikaciju između zaposlenika i vođe. Stoga se može zaključiti da su učinkovit vođa i dobra komunikacija poveznice između stilova komunikacije i stilova vođenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija