Pregled bibliografske jedinice broj: 1282016
Utjecaj krozkulturalnog menadžmenta na poslovno ponašanje, komuniciranje i suradnju
Utjecaj krozkulturalnog menadžmenta na poslovno ponašanje, komuniciranje i suradnju, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Vodice
CROSBI ID: 1282016 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj krozkulturalnog menadžmenta na poslovno
ponašanje, komuniciranje i suradnju
(The Impact of Cross - Cultural Management on
Business Behavior, Communication and Cooperation)
Autori
Božić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Vodice
Datum
30.09
Godina
2016
Stranica
45
Mentor
Čičin-Šain, Dijana
Ključne riječi
Kroskulturalni menadžment ; Komunikacija ; Suradnja
(Cross-cultural management ; Communication ; Cooperation)
Sažetak
Globalizacija je omogućila razvoj multinacionalnih kompanija koje posluju na različitim dijelovima svijeta. Takvo poslovanje odvija se u kompleksnim uvjetima kao što su: zakonodavni, ekonomski, društveni, kulturološki okvir. Iz takvih uvjeta razvila se nova grana menadžmenta, a to je kroskulturalni menadžment. Kroskulturalni menadžment proučava kako različite kulture posluju i na koji način u takvim uvjetima optimalno poslovati. Niz je kulturoloških čimbenika koji utječu na uspješnu suradnju koja treba biti rezultat uspješne komunikacije i pregovora. Nadalje, različite kulture imaju različite načine komuniciranja i običaje koje organizacije moraju poznavati i u skladu s njima ponašati i poštovati. Svrha ovog istraživanja jest važnost poznavanja kulture i njenog utjecaja na poslovanje organizacija. Istraživanjem kulturoloških razlika jača se mogućnost uspjeha na drugom tržištu. Takva istraživanja pomažu organizacijama otkriti specifičnosti poslovnog ponašanja, komuniciranja, stavova i uvjerenja. Istraživanje je organizacijama potrebno jer ono što vrijedi u jednoj zemlji/kulturi u drugoj poprima potpuno drugo značenje na koje organizacija mora posebno obratiti pozornost. Ukoliko se nebi provelo ovakvo istraživanje organizacije bi vjerojatno doživjele neuspjeh na novom tržištu. Na organizacijama je da iskoriste snagu raznolikosti koju posjeduju u obliku novih ljudskih potencijala, novih mogućih suradnji i zauzimanje novog tržišnog udjela. Kroz ovakav naĉin razmišljanja i ponašanja organizacije će dugoročno ostvariti povoljan ishod za sebe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija