Pregled bibliografske jedinice broj: 1282014
Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke
Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
CROSBI ID: 1282014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s
klijentima na primjeru OTP banke
(The Impact of Social Networks on Communication With
Clients in the Study Case of OTP Bank)
Autori
Švorinić, Lino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Zadar
Datum
23.02
Godina
2018
Stranica
45
Mentor
Čičin-Šain, Dijana
Ključne riječi
Komuniciranje ; Društvene mreže ; Klijenti
(Communication ; Social networks ; Clients)
Sažetak
U radu se istražuje utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima. U prvom teoretskom dijelu se polako uvodi u temu, navode se sve osnovne informacije o komuniciranju i društvenim mrežama. Istražuju se termini „komuniciranje” i „poslovno komuniciranje” te se navode razni načini i oblici komunikacije. Zatim se na isti način istražuju društvene mreže, navodi se njihova prošlost, definira se sam pojam društvenih mreža te se navode karakteristike i vrste društvenih mreža. Nakon uvodnog dijela ulazi se u problematiku same teme. Istražuje se koliki je utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima. Navodi se njihova važnost te funkcije i ciljevi u suvremenom poslovanju tvrtki. Ističe se Facebook kao najvažnija društvena mreža u komunikaciji s klijentima te se dokazuje pomoću iznesenih činjenica velika važnost društvenih mreža u komunikaciji s klijentima. Na kraju rada se sve to potvrđuje primjerom OTP banke. Navode se relevantni podaci iz OTP banke koji govore o velikom utjecaju i napretku društvenih mreža
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija