Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1282014

Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke


Švorinić, Lino
Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar


CROSBI ID: 1282014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke
(The Impact of Social Networks on Communication With Clients in the Study Case of OTP Bank)

Autori
Švorinić, Lino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Zadar

Datum
23.02

Godina
2018

Stranica
45

Mentor
Čičin-Šain, Dijana

Ključne riječi
Komuniciranje ; Društvene mreže ; Klijenti
(Communication ; Social networks ; Clients)

Sažetak
U radu se istražuje utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima. U prvom teoretskom dijelu se polako uvodi u temu, navode se sve osnovne informacije o komuniciranju i društvenim mrežama. Istražuju se termini „komuniciranje” i „poslovno komuniciranje” te se navode razni načini i oblici komunikacije. Zatim se na isti način istražuju društvene mreže, navodi se njihova prošlost, definira se sam pojam društvenih mreža te se navode karakteristike i vrste društvenih mreža. Nakon uvodnog dijela ulazi se u problematiku same teme. Istražuje se koliki je utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima. Navodi se njihova važnost te funkcije i ciljevi u suvremenom poslovanju tvrtki. Ističe se Facebook kao najvažnija društvena mreža u komunikaciji s klijentima te se dokazuje pomoću iznesenih činjenica velika važnost društvenih mreža u komunikaciji s klijentima. Na kraju rada se sve to potvrđuje primjerom OTP banke. Navode se relevantni podaci iz OTP banke koji govore o velikom utjecaju i napretku društvenih mreža

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Dijana Čičin-Šain (mentor)

repozitorij.unizd.hr

Poveznice na istraživačke podatke:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Švorinić, Lino
Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
Švorinić, L. (2018) 'Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}vorini\'{c}, Lino}, year = {2018}, pages = {45}, keywords = {Komuniciranje, Dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Klijenti}, title = {Utjecaj dru\v{s}tvenih mre\v{z}a na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke}, keyword = {Komuniciranje, Dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Klijenti}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}vorini\'{c}, Lino}, year = {2018}, pages = {45}, keywords = {Communication, Social networks, Clients}, title = {The Impact of Social Networks on Communication With Clients in the Study Case of OTP Bank}, keyword = {Communication, Social networks, Clients}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font