Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1281798

Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu


Šodan, Vice
Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1281798 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu
(Social networks as a marketing tool in tourism)

Autori
Šodan, Vice

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
17.09

Godina
2019

Stranica
42

Mentor
Alić, Marta

Ključne riječi
internet, oglašavanje, društvene mreže, marketing
(internet, advertising, social networks, marketing)

Sažetak
U današnje vrijeme popularnost i rapidni razvoj društvenih mreža pozicionira iste na prvo mjesto među marketinškim alatima u turizmu. Oglašavanje putem društvenih mreža ima veliki doseg potencijalnih potrošača na brzo i uz niske troškove. Glavni cilj ovog rada je analizirati kakav utjecaj društvene mreže kao marketinški alati imaju u turizmu i na koji način one dopiru do krajnjih korisnika. U ovom radu se nalazi opći opis marketinga, turizma te marketinga u turizmu, a naposljetku se nalazi analiza marketinških aktivnosti na primjerima specifičnog oblika turizma, odnosno na primjeru pustolovnog turizma.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Marta Alić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šodan, Vice
Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Šodan, V. (2019) 'Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}odan, Vice}, year = {2019}, pages = {42}, keywords = {internet, ogla\v{s}avanje, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, marketing}, title = {Dru\v{s}tvene mre\v{z}e kao marketin\v{s}ki alat u turizmu}, keyword = {internet, ogla\v{s}avanje, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}odan, Vice}, year = {2019}, pages = {42}, keywords = {internet, advertising, social networks, marketing}, title = {Social networks as a marketing tool in tourism}, keyword = {internet, advertising, social networks, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font