Pregled bibliografske jedinice broj: 1281798
Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu
Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1281798 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu
(Social networks as a marketing tool in tourism)
Autori
Šodan, Vice
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2019
Stranica
42
Mentor
Alić, Marta
Ključne riječi
internet, oglašavanje, društvene mreže, marketing
(internet, advertising, social networks, marketing)
Sažetak
U današnje vrijeme popularnost i rapidni razvoj društvenih mreža pozicionira iste na prvo mjesto među marketinškim alatima u turizmu. Oglašavanje putem društvenih mreža ima veliki doseg potencijalnih potrošača na brzo i uz niske troškove. Glavni cilj ovog rada je analizirati kakav utjecaj društvene mreže kao marketinški alati imaju u turizmu i na koji način one dopiru do krajnjih korisnika. U ovom radu se nalazi opći opis marketinga, turizma te marketinga u turizmu, a naposljetku se nalazi analiza marketinških aktivnosti na primjerima specifičnog oblika turizma, odnosno na primjeru pustolovnog turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski