Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1281649

Društvene mreže i utjecaj na poslovanje i marketing


Jeličić, Robert
Društvene mreže i utjecaj na poslovanje i marketing, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1281649 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društvene mreže i utjecaj na poslovanje i marketing
(Social networks and the impact on business and marketing)

Autori
Jeličić, Robert

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
14.09

Godina
2018

Stranica
29

Mentor
Alić, Marta

Ključne riječi
YouTube, Instagram, Twitter, Snapchat, društvene mreže, marketing
(YouTube, Instagram, Twitter, Snapchat, social media, marketing)

Sažetak
Naglim porastom popularnosti društvenih mreža i interneta, njihovo korištenje postalo je dio svakodnevnice. Jako puno korisnika počelo je koristiti društvene mreže kako bi bili u koraku sa tehnologijom, kako bi održali suradnju, prijateljstva, bilo u poslovnim ili privatnim prilikama. Društvene mreže kao što su Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, Snapchat i druge omogućavaju kontinuitet takvog načina života.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Marta Alić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jeličić, Robert
Društvene mreže i utjecaj na poslovanje i marketing, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Jeličić, R. (2018) 'Društvene mreže i utjecaj na poslovanje i marketing', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jeli\v{c}i\'{c}, Robert}, year = {2018}, pages = {29}, keywords = {YouTube, Instagram, Twitter, Snapchat, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, marketing}, title = {Dru\v{s}tvene mre\v{z}e i utjecaj na poslovanje i marketing}, keyword = {YouTube, Instagram, Twitter, Snapchat, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jeli\v{c}i\'{c}, Robert}, year = {2018}, pages = {29}, keywords = {YouTube, Instagram, Twitter, Snapchat, social media, marketing}, title = {Social networks and the impact on business and marketing}, keyword = {YouTube, Instagram, Twitter, Snapchat, social media, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font