Pregled bibliografske jedinice broj: 1281649
Društvene mreže i utjecaj na poslovanje i marketing
Društvene mreže i utjecaj na poslovanje i marketing, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1281649 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvene mreže i utjecaj na poslovanje i marketing
(Social networks and the impact on business and marketing)
Autori
Jeličić, Robert
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
14.09
Godina
2018
Stranica
29
Mentor
Alić, Marta
Ključne riječi
YouTube, Instagram, Twitter, Snapchat, društvene mreže, marketing
(YouTube, Instagram, Twitter, Snapchat, social media, marketing)
Sažetak
Naglim porastom popularnosti društvenih mreža i interneta, njihovo korištenje postalo je dio svakodnevnice. Jako puno korisnika počelo je koristiti društvene mreže kako bi bili u koraku sa tehnologijom, kako bi održali suradnju, prijateljstva, bilo u poslovnim ili privatnim prilikama. Društvene mreže kao što su Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, Snapchat i druge omogućavaju kontinuitet takvog načina života.
Izvorni jezik
Hrvatski