Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1281647

Marketinški alati prodajnog lijevka u hotelskoj industriji


Prkačin, Ana
Marketinški alati prodajnog lijevka u hotelskoj industriji, 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1281647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški alati prodajnog lijevka u hotelskoj industriji
(Sales Funnel Marketing Tools in the Hotel Industry)

Autori
Prkačin, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
19.07

Godina
2021

Stranica
59

Mentor
Alić, Marta

Ključne riječi
hotelski marketing, offline mediji, elektronički mediji, prodajni lijevak, Republika Hrvatska
(hotel marketing, offline media, electronic media, sales funnel, Republic of Croatia)

Sažetak
U hotelskoj industriji, u cilju privlačenja kupaca, važnost imaju i elektronički mediji i offline masovni mediji u marketinškoj strategiji. Naime, hotel može integrirati obje vrste marketinških tehnika i poboljšati svoju marketinšku strategiju kako bi se bolje predstavio na tržištu i privukao veći broj kupaca. Pri tome, u elektroničke medije spadaju televizija, radio te internet, dok se uz offline masovne medije najčešće povezuje marketing putem turističkih agencija, turističkih sajmova te preko tiskanih letaka, velikih panoa i slično. Upravljanje tim medijima različito je u svakoj fazi prodajnog lijevka, a što predstavlja poslovnu strategiju usmjerenu na kupca koja podržava učinkovite procese marketinga, prodaje i usluga. Praktični dio rada odnosi se na istraživanje provedeno na uzorku od 140 hotela u Republici Hrvatskoj, gdje se istraživalo kako, kroz različite faze prodajnog lijevka, hoteli ostvaruju svjesnost o svojim proizvodima i uslugama, odnosno potiču interes za kupovinu tih proizvoda i usluga. Istraživanje je pokazalo kako većina hotela kombinira dvije vrste medija, offline i elektroničke u cilju stvaranja svjesnosti o svojem proizvodu ili usluzi. Također, u fazi stvaranja interesa hoteli naglasak stavljaju na prednosti platformi za iznajmljivanje smještaja, a na kojima nude razne pogodnosti te putem kojih i ostvaruju najveći broj svojih rezervacija.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Marta Alić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Prkačin, Ana
Marketinški alati prodajnog lijevka u hotelskoj industriji, 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Prkačin, A. (2021) 'Marketinški alati prodajnog lijevka u hotelskoj industriji', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Prka\v{c}in, Ana}, year = {2021}, pages = {59}, keywords = {hotelski marketing, offline mediji, elektroni\v{c}ki mediji, prodajni lijevak, Republika Hrvatska}, title = {Marketin\v{s}ki alati prodajnog lijevka u hotelskoj industriji}, keyword = {hotelski marketing, offline mediji, elektroni\v{c}ki mediji, prodajni lijevak, Republika Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Prka\v{c}in, Ana}, year = {2021}, pages = {59}, keywords = {hotel marketing, offline media, electronic media, sales funnel, Republic of Croatia}, title = {Sales Funnel Marketing Tools in the Hotel Industry}, keyword = {hotel marketing, offline media, electronic media, sales funnel, Republic of Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font