Pregled bibliografske jedinice broj: 1281647
Marketinški alati prodajnog lijevka u hotelskoj industriji
Marketinški alati prodajnog lijevka u hotelskoj industriji, 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1281647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški alati prodajnog lijevka u hotelskoj industriji
(Sales Funnel Marketing Tools in the Hotel Industry)
Autori
Prkačin, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
19.07
Godina
2021
Stranica
59
Mentor
Alić, Marta
Ključne riječi
hotelski marketing, offline mediji, elektronički mediji, prodajni lijevak, Republika Hrvatska
(hotel marketing, offline media, electronic media, sales funnel, Republic of Croatia)
Sažetak
U hotelskoj industriji, u cilju privlačenja kupaca, važnost imaju i elektronički mediji i offline masovni mediji u marketinškoj strategiji. Naime, hotel može integrirati obje vrste marketinških tehnika i poboljšati svoju marketinšku strategiju kako bi se bolje predstavio na tržištu i privukao veći broj kupaca. Pri tome, u elektroničke medije spadaju televizija, radio te internet, dok se uz offline masovne medije najčešće povezuje marketing putem turističkih agencija, turističkih sajmova te preko tiskanih letaka, velikih panoa i slično. Upravljanje tim medijima različito je u svakoj fazi prodajnog lijevka, a što predstavlja poslovnu strategiju usmjerenu na kupca koja podržava učinkovite procese marketinga, prodaje i usluga. Praktični dio rada odnosi se na istraživanje provedeno na uzorku od 140 hotela u Republici Hrvatskoj, gdje se istraživalo kako, kroz različite faze prodajnog lijevka, hoteli ostvaruju svjesnost o svojim proizvodima i uslugama, odnosno potiču interes za kupovinu tih proizvoda i usluga. Istraživanje je pokazalo kako većina hotela kombinira dvije vrste medija, offline i elektroničke u cilju stvaranja svjesnosti o svojem proizvodu ili usluzi. Također, u fazi stvaranja interesa hoteli naglasak stavljaju na prednosti platformi za iznajmljivanje smještaja, a na kojima nude razne pogodnosti te putem kojih i ostvaruju najveći broj svojih rezervacija.
Izvorni jezik
Hrvatski