Pregled bibliografske jedinice broj: 1281644
Marketinške aktivnosti u industriji videoigara
Marketinške aktivnosti u industriji videoigara, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1281644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške aktivnosti u industriji videoigara
(Marketing activities in the gaming industry)
Autori
Svibovec, Silvestar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2018
Stranica
39
Mentor
Alić, Marta
Ključne riječi
video, igra, steam, marketing
(video, game, steam, marketing)
Sažetak
Posljednjih godina industrija video igara doživljava sve veći i veći rast. Video igre postaju predmet velikog tržišta što dokazuje podatak od Entertainment Software Association da 58% američke populacije igra video igre. Demografija se ne odnosi samo na djecu već je prosječna dob igrača 30 godina. Današnje marketinške tehnike prate pomak na demografskim tržištima videoigara dok rastu uz ovu uspješnu industriju. Jasno je da je ovo industrija na koju treba obratiti pozornost. Iako se puno uspjeha ove industrije može prepisati ljubavi potrošača prema video igrama, programeri i distributeri također zaslužuju puno zasluga. Marketinško razumijevanje industrije video igara izgrađuje anticipaciju i osigurava svijest potrošača oko svojih najnovijih ugara, a to dovodi do zadivljujuće prodaje. Direktori i menadžeri u svakom sektoru mogu puno naučiti proučavajući priče o uspjehu u industriji video igara.
Izvorni jezik
Hrvatski