Pregled bibliografske jedinice broj: 1281637
Percepcija CSR-a (Društveno odgovornog poslovanja) kod generacije Z
Percepcija CSR-a (Društveno odgovornog poslovanja) kod generacije Z, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1281637 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija CSR-a (Društveno odgovornog poslovanja) kod generacije Z
(The CSR perception within Generation Z)
Autori
Antolović, Vanda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
14.09
Godina
2018
Stranica
42
Mentor
Alić, Marta
Ključne riječi
DOP, CSR, generacija Z
(CSR, Z generation)
Sažetak
Analiza percepcije CSR-a (Društveno odgovornog poslovanja) kod generacije Z s naglaskom na prehrambene trgovinske lance, provedena je pomoću online ankete putem Google Obrasca nad 106 ispitanika čije su se godine rođenja kretale između 1995. i 2001.godine. Anketa je sadržavala 22 pitanja koja ispituju dostupnost informacija o društveno odgovornom poslovanju te mišljenje ispitanika o glavnim stavkama kojima bi svaka poslovna organizacija trebala voditi računa vezana uz CSR, kao i osobni stav svakog ispitanika prema društveno odgovornom poslovanju, uz glavne utjecaje i razmišljanja koja ih vode prilikom donošenja odluka za kupovinu. Rezultati ankete su analizirani pomoću Microsoft Excel programa, obradom statistike odgovora za svako pojedino pitanje. Informacije dobivene analizom rezultata ukazuju općenito nezadovoljstvo količinom dostupnih informacija o CSR radnjama, kao i skeptičnost prema toj maloj količini koja je dostupna.
Izvorni jezik
Hrvatski