Pregled bibliografske jedinice broj: 1281627
Implementacija CRM sustava u telekomunikacijskoj industriji
Implementacija CRM sustava u telekomunikacijskoj industriji, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1281627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija CRM sustava u telekomunikacijskoj industriji
(The CRM system implementation in the telecommunications industry)
Autori
Đurić, Karlo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
18.12
Godina
2019
Stranica
45
Mentor
Alić, Marta
Ključne riječi
CRM, implementacija
(CRM, implementation)
Sažetak
Zbog sve većeg broja korisnika i njihovih proizvoda i usluga koje koriste u telekomunikacijskim tvrtkama postaje teško ili gotovo nemoguće pratiti i zadovoljiti sve korisnikove potrebe bez dobro organiziranog sustava koji će omogućiti kompletnu sliku svakog klijenta tvrtke. Kako bi se taj problem riješio potrebno je implementirati CRM, Customer Relationship Management sustav koji na jednom mjestu skuplja sve relevantne podatke o korisnicima i pruža kompletnu sliku o potrebama korisnika. Omogućuje lakše poslovanje, povezivanje raznih odjela unutar kompanije te upravljanje kupcima, što samim time znači veće zadovoljstvo uslugom i veću vjerojatnost zadržavanja postojećih i sticanja novih klijenata.
Izvorni jezik
Hrvatski