Pregled bibliografske jedinice broj: 1281087
Igra kao metoda odgojno-obrazovnog rada s djecom predškolske dobi sa slušnim oštećenjem
Igra kao metoda odgojno-obrazovnog rada s djecom predškolske dobi sa slušnim oštećenjem, 2023., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1281087 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igra kao metoda odgojno-obrazovnog rada s djecom
predškolske dobi sa slušnim oštećenjem
(Play as a method of educational work with preschool
children with hearing impairment)
Autori
Antolić, Stela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.06
Godina
2023
Stranica
60
Mentor
Bašić, Iva ; Slunjski, Edita
Ključne riječi
slušno oštećenje ; rehabilitacij alsušanja ; igra ; govor
(hearing impairment ; hearing rehabilitation ; play ; speech)
Sažetak
U radu su predstavljeni razvoj djeteta predškolske dobi, razvoj govora u kontekstu igre kao rehabilitacijskoga rada s djecom sa slušnim oštećenjima. U metodičkome dijelu rada predstavljeni su primjeri dvaju rehabilitacijskih sati za djecu sa slušnim aparatima i umjetnom pužnicom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb