Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1280847

Digitalni alati u inkluzivnom odgoju i obrazovanju


Bistrović, Jelena; Pavičić Zajec Tea; Ređep Tamara
Digitalni alati u inkluzivnom odgoju i obrazovanju // "MIPRO Proceedings"
Opatija, Hrvatska, 2023. str. 1039-1044 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1280847 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalni alati u inkluzivnom odgoju i obrazovanju
(Digital tools in inclusive education)

Autori
Bistrović, Jelena ; Pavičić Zajec Tea ; Ređep Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
"MIPRO Proceedings" / - , 2023, 1039-1044

Skup
46th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2023)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.05.2023. - 26.05.2023

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
digitalni alati, inkluzija, učenici s teškoćama u učenju, osnovnoškolsko obrazovanje
(digital tools, inclusion, students with learning disabilities, primary school education)

Sažetak
Porast broja učenika s teškoćama donosi odgojno-obrazovnim djelatnicima i nove izazove. Glavni cilj ovog rada i istraživanja bio je sistematizirati i prikazati važnost i prednosti korištenja digitalnih alata u inkluzivnom osnovnoškolskom obrazovanju. Anketnim upitnikom provjerena je količina i svrha korištenja, nastavno područje te vrsta korištenih digitalnih alata u redovnoj nastavi s učenicima s teškoćama. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 106 učitelja razredne i predmetne nastave u nekoliko osnovnih škola Bjelovarsko – bilogorske, Koprivničko – križevačke i Varaždinske županije. Rezultati su pokazali da većina učitelja koristi digitalne alate u radu s učenicima s teškoćama, a kod većine učitelja svrha korištenja digitalnih alata je povećanje motivacije učenika te bolje razumijevanje apstraktnih nastavnih sadržaja. Učitelji razredne nastave digitalne alate najviše, i više od učitelja predmetne nastave, koriste na satima Hrvatskog jezika, dok učitelji predmetne nastave najviše, i više od učitelja razredne nastave, digitalne alate koriste u STEM predmetima i nastavi stranih jezika. Kao najčešće korištene alate ispitanici navode Kahoot!, Wordwall, Canvu i PowerPoint.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tamara Ređep (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bistrović, Jelena; Pavičić Zajec Tea; Ređep Tamara
Digitalni alati u inkluzivnom odgoju i obrazovanju // "MIPRO Proceedings"
Opatija, Hrvatska, 2023. str. 1039-1044 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Bistrović, J., Pavičić Zajec Tea & Ređep Tamara (2023) Digitalni alati u inkluzivnom odgoju i obrazovanju. U: "MIPRO Proceedings".
@article{article, author = {Bistrovi\'{c}, Jelena}, year = {2023}, pages = {1039-1044}, keywords = {digitalni alati, inkluzija, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju, osnovno\v{s}kolsko obrazovanje}, title = {Digitalni alati u inkluzivnom odgoju i obrazovanju}, keyword = {digitalni alati, inkluzija, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u u\v{c}enju, osnovno\v{s}kolsko obrazovanje}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bistrovi\'{c}, Jelena}, year = {2023}, pages = {1039-1044}, keywords = {digital tools, inclusion, students with learning disabilities, primary school education}, title = {Digital tools in inclusive education}, keyword = {digital tools, inclusion, students with learning disabilities, primary school education}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font