Pregled bibliografske jedinice broj: 1280847
Digitalni alati u inkluzivnom odgoju i obrazovanju
Digitalni alati u inkluzivnom odgoju i obrazovanju // "MIPRO Proceedings"
Opatija, Hrvatska, 2023. str. 1039-1044 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1280847 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni alati u inkluzivnom odgoju i
obrazovanju
(Digital tools in inclusive education)
Autori
Bistrović, Jelena ; Pavičić Zajec Tea ; Ređep Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
"MIPRO Proceedings"
/ - , 2023, 1039-1044
Skup
46th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2023)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.05.2023. - 26.05.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
digitalni alati, inkluzija, učenici s teškoćama u učenju, osnovnoškolsko obrazovanje
(digital tools, inclusion, students with learning disabilities, primary school education)
Sažetak
Porast broja učenika s teškoćama donosi odgojno-obrazovnim djelatnicima i nove izazove. Glavni cilj ovog rada i istraživanja bio je sistematizirati i prikazati važnost i prednosti korištenja digitalnih alata u inkluzivnom osnovnoškolskom obrazovanju. Anketnim upitnikom provjerena je količina i svrha korištenja, nastavno područje te vrsta korištenih digitalnih alata u redovnoj nastavi s učenicima s teškoćama. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 106 učitelja razredne i predmetne nastave u nekoliko osnovnih škola Bjelovarsko – bilogorske, Koprivničko – križevačke i Varaždinske županije. Rezultati su pokazali da većina učitelja koristi digitalne alate u radu s učenicima s teškoćama, a kod većine učitelja svrha korištenja digitalnih alata je povećanje motivacije učenika te bolje razumijevanje apstraktnih nastavnih sadržaja. Učitelji razredne nastave digitalne alate najviše, i više od učitelja predmetne nastave, koriste na satima Hrvatskog jezika, dok učitelji predmetne nastave najviše, i više od učitelja razredne nastave, digitalne alate koriste u STEM predmetima i nastavi stranih jezika. Kao najčešće korištene alate ispitanici navode Kahoot!, Wordwall, Canvu i PowerPoint.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti