Pregled bibliografske jedinice broj: 1280738
Komunikacija kao temelj kvalitetne zdravstvene skrbi
Komunikacija kao temelj kvalitetne zdravstvene skrbi, 2020., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1280738 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija kao temelj kvalitetne zdravstvene skrbi
(Communication as the basis of quality health care)
Autori
Sokol, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Medicinski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.07
Godina
2020
Stranica
37
Mentor
Vukušić Rukavina, Tea
Ključne riječi
komunikacija, zdravstvena skrb, učenje, vještina, timski rad, skrb
(Communication, health care, studying , skill, team work, care)
Sažetak
Komunikacija predstavlja važan način sporazumijevanja kako u privatnom tako i u poslovnom životu svake osobe. Učenje komunikacije je vrlo važan proces koji se prakticira, usavršava i stalno uči. Iznimno dobro poznavanje komunikacijskih vještina bitno je u timskom radu. Kako bi zdravstveni radnik bio uspješan u svom poslu, mora poznavati i metode vođenja intervjua s pacijentima jer upravo u tom postupku dolaze do izražaja sve naučene komunikacijske vještine. Isto tako, u poslovnim odnosima može doći i do sukoba koji se vrlo lako može riješiti ako se poznavaju tehnike komuniciranja. Posebna pažnja u komunikaciji treba se posvetiti palijativnim bolesnicima, djeci, starijim osobama, psihijatrijskim bolesnicima te slijepim i gluhim osobama. Grupna komunikacija se također dobro uočava u grupnim terapijama u kojima je voditelj zadužen za tijek komunikacije između svih unutar grupe. Može se reći da je komunikacija jako važna vještina i na njoj se zasniva uspješna suradnja svih u procesu rada, ali i samog pacijenta. Dakle komunikacija predstavlja temelj koji vodi ka što kvalitetnijoj zdravstvenoj skrbi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita