Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1280489

ULOGA KULTURNIH MANIFESTACIJA U KREIRANJU BRENDA TURISTIČKE DESTINACIJE: PRIMJER GRADA OGULINA


Cindrić, Sandra
ULOGA KULTURNIH MANIFESTACIJA U KREIRANJU BRENDA TURISTIČKE DESTINACIJE: PRIMJER GRADA OGULINA, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb doi:urn:nbn:hr:180:707330


CROSBI ID: 1280489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ULOGA KULTURNIH MANIFESTACIJA U KREIRANJU BRENDA TURISTIČKE DESTINACIJE: PRIMJER GRADA OGULINA
(THE ROLE OF CULTURAL MANIFESTATIONS IN CREATING A TOURIST DESTINATION BRAND: THE EXAMPLE OF THE TOWN OF OGULINA)

Autori
Cindrić, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
12.07

Godina
2022

Stranica
95

Mentor
Rocco, Sanja

Ključne riječi
marketing ; marketinški-miks ; turistička-destinacija ; turistički-proizvod ; brendiranje ; kulturni-turizam ; Ogulin ; Ogulinski-festival-bajke ; Ivanina-kuća-bajke ; zavičaj bajke
(marketing ; marketing mix ; tourist destination ; tourist product ; branding ; cultural tourism ; Ogulin ; Festival of Ogulin Fairy Tales ; Ivana's House of Fairy Tales ; homeland of fairy tales)

Sažetak
Kulturne manifestacije značajan su segment turističke ponude i česti motiv dolazaka turista u određenu turističku destinaciju. Iako se smatra malim gradom, grad Ogulin ima bogatu i raznoliku kulturnu povijesnu baštinu koja je idealna za razvitak kulturnog turizma. U gradu Ogulinu je rođeno nekoliko poznatih osoba iz raznih područja kulture, a među njima i književnica Ivana Brlić Mažuranić čije su bajke bile poticaj za pokretanje kulturno umjetničke manifestacije Ogulinski festival bajke. Kombinacijom bajki s prirodnim ljepotama ogulinskog krajolika i bogate narodne predaje, Ogulinski festival bajke pokazao se kao put ka razvijanju kulturnog stvaralaštva i očuvanju ogulinske kulturne baštine. 2006. godine izrađena je studija razvoja kulturnog turizma u kojoj se Ogulin pozicionira kao bajkovita destinacija koja vlastiti turistički, kulturni, ali i tržišni identitet sažima u svojevrsnom brendu - Ogulin, zavičaj bajke. Provedeno istraživanje utvrdilo je utječu li i koliko festivalska događanja i slične periodičke kulturne manifestacije na prepoznatljivost određene destinacije kao turističkog brenda. U ovom istraživanju, na primjeru grada Ogulina, cilj je bio utvrditi kako je, u proteklih 15 godina, "Ogulinski festival bajke", ali i naknadno otvoreni posjetiteljski centar "Ivanina kuća bajke", utjecao na prepoznatljivost grada Ogulina kao destinacije kulturnog turizma te u kolikoj je mjeri Ogulin danas "bajkoviti brend".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Rocco (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi repozitorij.pvzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Cindrić, Sandra
ULOGA KULTURNIH MANIFESTACIJA U KREIRANJU BRENDA TURISTIČKE DESTINACIJE: PRIMJER GRADA OGULINA, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb doi:urn:nbn:hr:180:707330
Cindrić, S. (2022) 'ULOGA KULTURNIH MANIFESTACIJA U KREIRANJU BRENDA TURISTIČKE DESTINACIJE: PRIMJER GRADA OGULINA', diplomski rad, diplomski, Zagreb doi:urn:nbn:hr:180:707330.
@phdthesis{phdthesis, author = {Cindri\'{c}, Sandra}, year = {2022}, pages = {95}, DOI = {urn:nbn:hr:180:707330}, keywords = {marketing, marketin\v{s}ki-miks, turisti\v{c}ka-destinacija, turisti\v{c}ki-proizvod, brendiranje, kulturni-turizam, Ogulin, Ogulinski-festival-bajke, Ivanina-ku\'{c}a-bajke, zavi\v{c}aj bajke}, doi = {urn:nbn:hr:180:707330}, title = {ULOGA KULTURNIH MANIFESTACIJA U KREIRANJU BRENDA TURISTI\v{C}KE DESTINACIJE: PRIMJER GRADA OGULINA}, keyword = {marketing, marketin\v{s}ki-miks, turisti\v{c}ka-destinacija, turisti\v{c}ki-proizvod, brendiranje, kulturni-turizam, Ogulin, Ogulinski-festival-bajke, Ivanina-ku\'{c}a-bajke, zavi\v{c}aj bajke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Cindri\'{c}, Sandra}, year = {2022}, pages = {95}, DOI = {urn:nbn:hr:180:707330}, keywords = {marketing, marketing mix, tourist destination, tourist product, branding, cultural tourism, Ogulin, Festival of Ogulin Fairy Tales, Ivana's House of Fairy Tales, homeland of fairy tales}, doi = {urn:nbn:hr:180:707330}, title = {THE ROLE OF CULTURAL MANIFESTATIONS IN CREATING A TOURIST DESTINATION BRAND: THE EXAMPLE OF THE TOWN OF OGULINA}, keyword = {marketing, marketing mix, tourist destination, tourist product, branding, cultural tourism, Ogulin, Festival of Ogulin Fairy Tales, Ivana's House of Fairy Tales, homeland of fairy tales}, publisherplace = {Zagreb} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font