Pregled bibliografske jedinice broj: 1280489
ULOGA KULTURNIH MANIFESTACIJA U KREIRANJU BRENDA TURISTIČKE DESTINACIJE: PRIMJER GRADA OGULINA
ULOGA KULTURNIH MANIFESTACIJA U KREIRANJU BRENDA TURISTIČKE DESTINACIJE: PRIMJER GRADA OGULINA, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb doi:urn:nbn:hr:180:707330
CROSBI ID: 1280489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ULOGA KULTURNIH MANIFESTACIJA U KREIRANJU BRENDA
TURISTIČKE DESTINACIJE: PRIMJER GRADA OGULINA
(THE ROLE OF CULTURAL MANIFESTATIONS IN CREATING A
TOURIST DESTINATION BRAND: THE EXAMPLE OF THE TOWN
OF OGULINA)
Autori
Cindrić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
12.07
Godina
2022
Stranica
95
Mentor
Rocco, Sanja
Ključne riječi
marketing ; marketinški-miks ; turistička-destinacija ; turistički-proizvod ; brendiranje ; kulturni-turizam ; Ogulin ; Ogulinski-festival-bajke ; Ivanina-kuća-bajke ; zavičaj bajke
(marketing ; marketing mix ; tourist destination ; tourist product ; branding ; cultural tourism ; Ogulin ; Festival of Ogulin Fairy Tales ; Ivana's House of Fairy Tales ; homeland of fairy tales)
Sažetak
Kulturne manifestacije značajan su segment turističke ponude i česti motiv dolazaka turista u određenu turističku destinaciju. Iako se smatra malim gradom, grad Ogulin ima bogatu i raznoliku kulturnu povijesnu baštinu koja je idealna za razvitak kulturnog turizma. U gradu Ogulinu je rođeno nekoliko poznatih osoba iz raznih područja kulture, a među njima i književnica Ivana Brlić Mažuranić čije su bajke bile poticaj za pokretanje kulturno umjetničke manifestacije Ogulinski festival bajke. Kombinacijom bajki s prirodnim ljepotama ogulinskog krajolika i bogate narodne predaje, Ogulinski festival bajke pokazao se kao put ka razvijanju kulturnog stvaralaštva i očuvanju ogulinske kulturne baštine. 2006. godine izrađena je studija razvoja kulturnog turizma u kojoj se Ogulin pozicionira kao bajkovita destinacija koja vlastiti turistički, kulturni, ali i tržišni identitet sažima u svojevrsnom brendu - Ogulin, zavičaj bajke. Provedeno istraživanje utvrdilo je utječu li i koliko festivalska događanja i slične periodičke kulturne manifestacije na prepoznatljivost određene destinacije kao turističkog brenda. U ovom istraživanju, na primjeru grada Ogulina, cilj je bio utvrditi kako je, u proteklih 15 godina, "Ogulinski festival bajke", ali i naknadno otvoreni posjetiteljski centar "Ivanina kuća bajke", utjecao na prepoznatljivost grada Ogulina kao destinacije kulturnog turizma te u kolikoj je mjeri Ogulin danas "bajkoviti brend".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija