Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1280488

GRAĐENJE IDENTITETA MARKE - POSLOVNI SLUČAJ DR. MARTENS


Bella, Vlasta
GRAĐENJE IDENTITETA MARKE - POSLOVNI SLUČAJ DR. MARTENS, 2023., diplomski rad, diplomski, Zagreb doi:urn:nbn:hr:180:349045


CROSBI ID: 1280488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
GRAĐENJE IDENTITETA MARKE - POSLOVNI SLUČAJ DR. MARTENS
(Building brand identity - Case Study of dr. Martens)

Autori
Bella, Vlasta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
26.01

Godina
2023

Stranica
57

Mentor
Rocco, Sanja

Ključne riječi
Dr.-Martens ; brand ; identitet-branda ; logo ; moto ; stav
(Dr.-Martens ; brand ; brand-identity ; logo ; motto ; attitude)

Sažetak
Dr. Martens globalno je poznati proizvođač obuće i modnih dodataka. Najpopularniji proizvod branda su čizme koje su se razvile iz vojničke i radničke obuće, a danas postale neizostavni modni dodatak svakog alternativca, buntovnika, ali i stilskih ikona. Uz mnogobrojne proizvođače na tržištu Dr. Martens posebno se ističe prepoznatljivim dizajnom, kvalitetom i naglašenim, izdvojenim stavom koji zauzima i čiji je simbol. Identitet branda podrazumijeva dizajn, logo, karakteristične boje, moto, odnosno slogan i ostale karakteristike koje pojedini brand čine jedinstvenim na tržištu. Upravo ove posebnosti kod kupaca potiču interes, ali i osiguravaju lojalnost. Specifičan logo branda Dr. Martens bazira se na posebnom izgledu patentiranog potplata čizama, a na tržištu ga izdvaja i karakteristična žuta boja kao i moto i stav branda. Nonkonformizam, bunt, revolt i pobuna protiv tradicionalnog dio su identiteta branda Dr. Martens. Narativ branda održavan je oko već navedenih alternativnih vrijednost, ali imidž branda usko prati i glazbu alternativnog smjera kao i festivalsku kulturu. Ove posebnosti identiteta branda olakšavaju poistovjećivanje kupca s brandom te tako osiguravaju lojalnost. Svaki alternativac koji drži do sebe, posjedovat će barem jedan par Dr. Martens obuće. Dugogodišnja tradicija, visoka kvaliteta i izdržljivost te poseban stav koji brand danas zauzima i stil koji održava, postavljaju Dr. Martens na jedinstveno mjesto na tržištu koje je brand do sada zadržao i kroz godine stabilizirao kroz proširenje ponude i održavanje imidža.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Rocco (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi repozitorij.pvzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bella, Vlasta
GRAĐENJE IDENTITETA MARKE - POSLOVNI SLUČAJ DR. MARTENS, 2023., diplomski rad, diplomski, Zagreb doi:urn:nbn:hr:180:349045
Bella, V. (2023) 'GRAĐENJE IDENTITETA MARKE - POSLOVNI SLUČAJ DR. MARTENS', diplomski rad, diplomski, Zagreb doi:urn:nbn:hr:180:349045.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bella, Vlasta}, year = {2023}, pages = {57}, DOI = {urn:nbn:hr:180:349045}, keywords = {Dr.-Martens, brand, identitet-branda, logo, moto, stav}, doi = {urn:nbn:hr:180:349045}, title = {GRA\DJENJE IDENTITETA MARKE - POSLOVNI SLU\v{C}AJ DR. MARTENS}, keyword = {Dr.-Martens, brand, identitet-branda, logo, moto, stav}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bella, Vlasta}, year = {2023}, pages = {57}, DOI = {urn:nbn:hr:180:349045}, keywords = {Dr.-Martens, brand, brand-identity, logo, motto, attitude}, doi = {urn:nbn:hr:180:349045}, title = {Building brand identity - Case Study of dr. Martens}, keyword = {Dr.-Martens, brand, brand-identity, logo, motto, attitude}, publisherplace = {Zagreb} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font