Pregled bibliografske jedinice broj: 1280488
GRAĐENJE IDENTITETA MARKE - POSLOVNI SLUČAJ DR. MARTENS
GRAĐENJE IDENTITETA MARKE - POSLOVNI SLUČAJ DR. MARTENS, 2023., diplomski rad, diplomski, Zagreb doi:urn:nbn:hr:180:349045
CROSBI ID: 1280488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
GRAĐENJE IDENTITETA MARKE - POSLOVNI SLUČAJ DR.
MARTENS
(Building brand identity - Case Study of dr. Martens)
Autori
Bella, Vlasta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
26.01
Godina
2023
Stranica
57
Mentor
Rocco, Sanja
Ključne riječi
Dr.-Martens ; brand ; identitet-branda ; logo ; moto ; stav
(Dr.-Martens ; brand ; brand-identity ; logo ; motto ; attitude)
Sažetak
Dr. Martens globalno je poznati proizvođač obuće i modnih dodataka. Najpopularniji proizvod branda su čizme koje su se razvile iz vojničke i radničke obuće, a danas postale neizostavni modni dodatak svakog alternativca, buntovnika, ali i stilskih ikona. Uz mnogobrojne proizvođače na tržištu Dr. Martens posebno se ističe prepoznatljivim dizajnom, kvalitetom i naglašenim, izdvojenim stavom koji zauzima i čiji je simbol. Identitet branda podrazumijeva dizajn, logo, karakteristične boje, moto, odnosno slogan i ostale karakteristike koje pojedini brand čine jedinstvenim na tržištu. Upravo ove posebnosti kod kupaca potiču interes, ali i osiguravaju lojalnost. Specifičan logo branda Dr. Martens bazira se na posebnom izgledu patentiranog potplata čizama, a na tržištu ga izdvaja i karakteristična žuta boja kao i moto i stav branda. Nonkonformizam, bunt, revolt i pobuna protiv tradicionalnog dio su identiteta branda Dr. Martens. Narativ branda održavan je oko već navedenih alternativnih vrijednost, ali imidž branda usko prati i glazbu alternativnog smjera kao i festivalsku kulturu. Ove posebnosti identiteta branda olakšavaju poistovjećivanje kupca s brandom te tako osiguravaju lojalnost. Svaki alternativac koji drži do sebe, posjedovat će barem jedan par Dr. Martens obuće. Dugogodišnja tradicija, visoka kvaliteta i izdržljivost te poseban stav koji brand danas zauzima i stil koji održava, postavljaju Dr. Martens na jedinstveno mjesto na tržištu koje je brand do sada zadržao i kroz godine stabilizirao kroz proširenje ponude i održavanje imidža.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija