Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1280457

Marketinška strategija Mcdonald's-a.


Đomlija, Dora
Marketinška strategija Mcdonald's-a., 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1280457 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška strategija Mcdonald's-a.
(Mcdonald's marketing strategy.)

Autori
Đomlija, Dora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
20.12

Godina
2021

Stranica
38

Mentor
Carev, Danijel

Ključne riječi
marketing, marketinška strategija, marketinški instrumenti, Mcdonald's
(marketing, marketing strategy, marketing instruments, Mcdonald's)

Sažetak
Svako poduzeće je u konstantnom procesu prilagođavanja promjenama u okruženju te je, kako bi ostalo konkurentno, važno razvijati i uvoditi nove proizvode ili prilagođavati postojeće zahtjevima tržišta, a pritom je potrebno detaljno razraditi marketinšku strategiju. Predmet istraživanja ovog završnog rada je marketinška strategija na primjeru poduzeća McDonald's. McDonald's je jedan od neprepoznatljivijih svjetskih brandova brze prehrane, prvenstveno po svom jedinstvenom dizajnu robne marke, nazivima obroka i maskoti, te je izvrstan primjer tvrtke koja uspješno iskorištava marketing kako bi podržala impresivan rast. Cilj rada je odrediti argumentirati teorijske pojmove marketing i marketinška strategija, te na praktičnom primjeru McDonald's-a preispitati važnost marketinške strategije u njihovom poslovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Danijel Carev (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Đomlija, Dora
Marketinška strategija Mcdonald's-a., 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Đomlija, D. (2021) 'Marketinška strategija Mcdonald's-a.', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJomlija, Dora}, year = {2021}, pages = {38}, keywords = {marketing, marketin\v{s}ka strategija, marketin\v{s}ki instrumenti, Mcdonald's}, title = {Marketin\v{s}ka strategija Mcdonald's-a.}, keyword = {marketing, marketin\v{s}ka strategija, marketin\v{s}ki instrumenti, Mcdonald's}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJomlija, Dora}, year = {2021}, pages = {38}, keywords = {marketing, marketing strategy, marketing instruments, Mcdonald's}, title = {Mcdonald's marketing strategy.}, keyword = {marketing, marketing strategy, marketing instruments, Mcdonald's}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font