Pregled bibliografske jedinice broj: 1280457
Marketinška strategija Mcdonald's-a.
Marketinška strategija Mcdonald's-a., 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280457 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška strategija Mcdonald's-a.
(Mcdonald's marketing strategy.)
Autori
Đomlija, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
20.12
Godina
2021
Stranica
38
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
marketing, marketinška strategija, marketinški instrumenti, Mcdonald's
(marketing, marketing strategy, marketing instruments, Mcdonald's)
Sažetak
Svako poduzeće je u konstantnom procesu prilagođavanja promjenama u okruženju te je, kako bi ostalo konkurentno, važno razvijati i uvoditi nove proizvode ili prilagođavati postojeće zahtjevima tržišta, a pritom je potrebno detaljno razraditi marketinšku strategiju. Predmet istraživanja ovog završnog rada je marketinška strategija na primjeru poduzeća McDonald's. McDonald's je jedan od neprepoznatljivijih svjetskih brandova brze prehrane, prvenstveno po svom jedinstvenom dizajnu robne marke, nazivima obroka i maskoti, te je izvrstan primjer tvrtke koja uspješno iskorištava marketing kako bi podržala impresivan rast. Cilj rada je odrediti argumentirati teorijske pojmove marketing i marketinška strategija, te na praktičnom primjeru McDonald's-a preispitati važnost marketinške strategije u njihovom poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija