Pregled bibliografske jedinice broj: 1280456
Upravljanje prodajom i prijamnim odjelom Boutique hotela Boškinac.
Upravljanje prodajom i prijamnim odjelom Boutique hotela Boškinac., 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280456 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje prodajom i prijamnim odjelom Boutique
hotela Boškinac.
(Sales Management and Front Office of the Boutique
Hotel Boškinac.)
Autori
Paro-Vidolin, Antonio
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
20.12
Godina
2021
Stranica
39
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
Boutique hoteli, mali i luksuzni hoteli, hotelska prodaja, prijamni odjel
(Boutique hotels, small and luxurious hotels, hotel sales, reception)
Sažetak
Strukturne promjene u turizmu, osobito prelazak s masovnog na individualni, novi trendovi, promjene u načinu putovanja, informacijske tehnologije, te potrebe i želje potrošača za više individualnih usluga i iskustava utjecale su na nagli porast broja boutique hotela u gotovo cijelom svijetu. S druge strane, pojačana konkurencija, sve veća potražnja i utjecaj globalne gospodarske krize, nedavna zdravstvena kriza koja je snažno pogodila hotelsku industriju i drugi negativni čimbenici na turizam imaju odlučujući utjecaj na marketing i razvoj hotelskog proizvoda, pa se hoteli moraju suočiti s posljedicama te reagirati i prilagoditi svoje poslovanje. Ovaj rad istražuje obilježje boutique hotela, kao koncepta hotela te elemenata koji ih izdvajaju od ostalih oblika smještaja na turističkom tržištu. Osim toga, nastoji prikazati kako takvi hoteli posluju u skladu sa svojom veličinom i ograničenim brojem osoblja, te kako organiziraju vlastiti prijamni odjel. Cilj rada je prikazati je li individualan pristup, autentičnost i personalizirana usluga po kojoj je poslovanje boutique hotela prepoznato, upravo smjer u kojem će se razvijati budućnost hotelske industrije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija