Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1280455

Odnosi s javnošću u vinskom turizmu na primjeru vinarije Rizman.


Štimac, Mia
Odnosi s javnošću u vinskom turizmu na primjeru vinarije Rizman., 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1280455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi s javnošću u vinskom turizmu na primjeru vinarije Rizman.
(Public Relations in wine tourism with the example of Rizman Winery.)

Autori
Štimac, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
09.02

Godina
2021

Stranica
61

Mentor
Carev, Danijel

Ključne riječi
odnosi s javnošću, komunikacija, turizam, vinski turizam, vinarija
(public relations, communication, tourism, wine tourism, winery)

Sažetak
Odnosi s javnošću predstavljaju nezaobilaznu strategiju u svakom poslovanju kada je u pitanju izgradnja imidža i prepoznatljivosti organizacije. Takav proces obuhvaća komunikaciju između organizacije i njezine interne i eksterne javnosti u svrhu postizanja uspješnosti organizacije te međusobnog razumijevanja i kvalitetnijih odnosa sa društvom koje je okružuje. Odnosi s javnošću se provlače kroz sva poslovanja, a tako i kroz turističku industriju. Turizam se temelji na samoj komunikaciji koja predstavlja prvorazrednu važnost za putovanja, i bez nje turistička industrija ne bi funkcionirala. Kada su u pitanju odnosi s javnošću, oni predstavljaju važan segment u poslovanju a tako i u turizmu iz razloga što promidžbena komunikacija više ne daje željene rezultate kao prije, te je bilo potrebno učiniti poruku vjerodostojnijom, što se postiglo odnosima s javnošću. U turizmu se odnosi s javnošću koriste kako bi se stvorilo pozitivno javno mišljenje kada je u pitanju turistička destinacija ili bilo kakav turistički proizvod ili usluga, a također služi kako bi se omogućila kvalitetna komunikacija i međusobno razumijevanje između turističke organizacije i njezine javnosti. Turizam kao takav se može raščlaniti na njegove specifične oblike, među kojima je i vinski turizam koji je nastao iz većeg broja aktivnosti iz vinske industrije, a danas predstavlja jedan brzo rastući turistički proizvod. Vinski turizam je oblik turizma koji obuhvaća posjet vinarijama, vinogradima, izložbama i festivalima pri kojima je glavni motiv turista degustacija i kupnja vina te doživljaj osobina područja vinove loze. Svaki specifični oblik turizma za uspješno poslovanje treba imati i uspješne odnose s javnošću kroz koje će sama organizacija komunicirati sa društvom o svojim proizvodima, uslugama i drugim aktivnostima. Vinski turizam u Republici Hrvatskoj se zadnjih deset godina uspješno razvija i već danas se Hrvatska može pohvaliti sa određenim brojem vinograda koji krase svaki dio zemlje. Jedan od najuspješnijih vinograda na jugu Dalmacije čine vinogradi od vinarije Rizman, koja predstavlja mladu vinariju koja je zadnjih nekoliko godina uspješno izgradila imidž na hrvatskom tržištu, međutim ima još prostora za razvitak kada su u pitanju emitivna tržišta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Danijel Carev (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štimac, Mia
Odnosi s javnošću u vinskom turizmu na primjeru vinarije Rizman., 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Štimac, M. (2021) 'Odnosi s javnošću u vinskom turizmu na primjeru vinarije Rizman.', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}timac, Mia}, year = {2021}, pages = {61}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, komunikacija, turizam, vinski turizam, vinarija}, title = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u u vinskom turizmu na primjeru vinarije Rizman.}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, komunikacija, turizam, vinski turizam, vinarija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}timac, Mia}, year = {2021}, pages = {61}, keywords = {public relations, communication, tourism, wine tourism, winery}, title = {Public Relations in wine tourism with the example of Rizman Winery.}, keyword = {public relations, communication, tourism, wine tourism, winery}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font