Pregled bibliografske jedinice broj: 1280455
Odnosi s javnošću u vinskom turizmu na primjeru vinarije Rizman.
Odnosi s javnošću u vinskom turizmu na primjeru vinarije Rizman., 2021., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s javnošću u vinskom turizmu na primjeru
vinarije Rizman.
(Public Relations in wine tourism with the example of
Rizman Winery.)
Autori
Štimac, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
09.02
Godina
2021
Stranica
61
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
odnosi s javnošću, komunikacija, turizam, vinski turizam, vinarija
(public relations, communication, tourism, wine tourism, winery)
Sažetak
Odnosi s javnošću predstavljaju nezaobilaznu strategiju u svakom poslovanju kada je u pitanju izgradnja imidža i prepoznatljivosti organizacije. Takav proces obuhvaća komunikaciju između organizacije i njezine interne i eksterne javnosti u svrhu postizanja uspješnosti organizacije te međusobnog razumijevanja i kvalitetnijih odnosa sa društvom koje je okružuje. Odnosi s javnošću se provlače kroz sva poslovanja, a tako i kroz turističku industriju. Turizam se temelji na samoj komunikaciji koja predstavlja prvorazrednu važnost za putovanja, i bez nje turistička industrija ne bi funkcionirala. Kada su u pitanju odnosi s javnošću, oni predstavljaju važan segment u poslovanju a tako i u turizmu iz razloga što promidžbena komunikacija više ne daje željene rezultate kao prije, te je bilo potrebno učiniti poruku vjerodostojnijom, što se postiglo odnosima s javnošću. U turizmu se odnosi s javnošću koriste kako bi se stvorilo pozitivno javno mišljenje kada je u pitanju turistička destinacija ili bilo kakav turistički proizvod ili usluga, a također služi kako bi se omogućila kvalitetna komunikacija i međusobno razumijevanje između turističke organizacije i njezine javnosti. Turizam kao takav se može raščlaniti na njegove specifične oblike, među kojima je i vinski turizam koji je nastao iz većeg broja aktivnosti iz vinske industrije, a danas predstavlja jedan brzo rastući turistički proizvod. Vinski turizam je oblik turizma koji obuhvaća posjet vinarijama, vinogradima, izložbama i festivalima pri kojima je glavni motiv turista degustacija i kupnja vina te doživljaj osobina područja vinove loze. Svaki specifični oblik turizma za uspješno poslovanje treba imati i uspješne odnose s javnošću kroz koje će sama organizacija komunicirati sa društvom o svojim proizvodima, uslugama i drugim aktivnostima. Vinski turizam u Republici Hrvatskoj se zadnjih deset godina uspješno razvija i već danas se Hrvatska može pohvaliti sa određenim brojem vinograda koji krase svaki dio zemlje. Jedan od najuspješnijih vinograda na jugu Dalmacije čine vinogradi od vinarije Rizman, koja predstavlja mladu vinariju koja je zadnjih nekoliko godina uspješno izgradila imidž na hrvatskom tržištu, međutim ima još prostora za razvitak kada su u pitanju emitivna tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija