Pregled bibliografske jedinice broj: 1280452
Marketing i prodaja hotela Canopy by Hilton Zagreb.
Marketing i prodaja hotela Canopy by Hilton Zagreb., 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280452 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i prodaja hotela Canopy by Hilton Zagreb.
(Marketing and Sales of the Hotel Canopy by Hilton
Zagreb.)
Autori
Pezić Kaufman, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
19.05
Godina
2021
Stranica
34
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
promocija, Hilton, promotivna kampanja
(promotion, Hilton, promotional campaign)
Sažetak
Iako u hrvatskom hotelijerstvu dominiraju velike domaće hotelske kuće atraktivnost hrvatskog turizma privukla je i svjetski poznati lanac hotela Hilton u investicije na ovom području. Canopy by Hilton Zagreb je drugi hotel Hilton grupacije koji je otvoren 12.11. 2018. godine u Zagrebu. Iako se radi o brendu svjetski etablirane hotelske grupacije Hilton osnovanom 2016. godine, Canopy by Hilton je relativno nova tržišna marka u hotelskom poslovanju, potpuno nepoznata na širem prostoru, kako u Republici Hrvatskoj, tako i unutar zajedničkoga europskoga prostora. Zamišljen je kao brend određenog stila života (engl. lifestyle) koji je namijenjen prvenstveno mlađoj populaciji potrošača. Dakle predmet završnog rada bila je analiza marketinških aktivnosti hotela Canopy by Hilton, te analiza promotivnih aktivnosti u komunikaciji hotela s ciljanom publikom u fazi ulaska na tržište, odnosno kod otvaranja hotela. Cilj je bio opisati i analizirati različite oblike promocije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija