Pregled bibliografske jedinice broj: 1280449
Korištenje poznatih i slavnih osoba u marketinškim aktivnostima.
Korištenje poznatih i slavnih osoba u marketinškim aktivnostima., 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje poznatih i slavnih osoba u marketinškim
aktivnostima.
(Celebrities influence in marketing activities.)
Autori
Jurjević, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
09.07
Godina
2021
Stranica
36
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
marketing, marketinške aktivnosti, pozicioniranje, poznate i slavne osobe
(marketing, marketing activities, positioning, celebrities)
Sažetak
Određena poduzeća koriste poznate i slavne osobe kako bi približili proizvod javnosti. Slavne osobe mogu igrati važniju stratešku ulogu kod marki koje predstavljaju, ne samo predstavljajući je već i pomažući u dizajniranju, pozicioniranju i prodaji vezanih proizvoda i usluga. Dobro odabrana slavna osoba može privući pažnju na određeni proizvod ili marku. Slavna osoba može posuditi svoj imidž marki. Odabir slavne osobe je ključan. Osoba mora biti lako prepoznatljiva, pozitivno prihvaćena i vrlo prikladna za proizvod ili marku. Predmet istraživanja rada odnosi se na analizu korištenja poznatih i slavnih osoba u marketinškim aktivnostima. Cilj je rada predstaviti temeljne odrednice marketinga i marketinških aktivnosti, analizirati korištenje poznatih i slavnih osoba u marketinškim aktivnostima, te predstaviti primjere dobre prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija