Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1280449

Korištenje poznatih i slavnih osoba u marketinškim aktivnostima.


Jurjević, Mario
Korištenje poznatih i slavnih osoba u marketinškim aktivnostima., 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1280449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje poznatih i slavnih osoba u marketinškim aktivnostima.
(Celebrities influence in marketing activities.)

Autori
Jurjević, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
09.07

Godina
2021

Stranica
36

Mentor
Carev, Danijel

Ključne riječi
marketing, marketinške aktivnosti, pozicioniranje, poznate i slavne osobe
(marketing, marketing activities, positioning, celebrities)

Sažetak
Određena poduzeća koriste poznate i slavne osobe kako bi približili proizvod javnosti. Slavne osobe mogu igrati važniju stratešku ulogu kod marki koje predstavljaju, ne samo predstavljajući je već i pomažući u dizajniranju, pozicioniranju i prodaji vezanih proizvoda i usluga. Dobro odabrana slavna osoba može privući pažnju na određeni proizvod ili marku. Slavna osoba može posuditi svoj imidž marki. Odabir slavne osobe je ključan. Osoba mora biti lako prepoznatljiva, pozitivno prihvaćena i vrlo prikladna za proizvod ili marku. Predmet istraživanja rada odnosi se na analizu korištenja poznatih i slavnih osoba u marketinškim aktivnostima. Cilj je rada predstaviti temeljne odrednice marketinga i marketinških aktivnosti, analizirati korištenje poznatih i slavnih osoba u marketinškim aktivnostima, te predstaviti primjere dobre prakse.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Danijel Carev (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurjević, Mario
Korištenje poznatih i slavnih osoba u marketinškim aktivnostima., 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Jurjević, M. (2021) 'Korištenje poznatih i slavnih osoba u marketinškim aktivnostima.', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurjevi\'{c}, Mario}, year = {2021}, pages = {36}, keywords = {marketing, marketin\v{s}ke aktivnosti, pozicioniranje, poznate i slavne osobe}, title = {Kori\v{s}tenje poznatih i slavnih osoba u marketin\v{s}kim aktivnostima.}, keyword = {marketing, marketin\v{s}ke aktivnosti, pozicioniranje, poznate i slavne osobe}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurjevi\'{c}, Mario}, year = {2021}, pages = {36}, keywords = {marketing, marketing activities, positioning, celebrities}, title = {Celebrities influence in marketing activities.}, keyword = {marketing, marketing activities, positioning, celebrities}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font