Pregled bibliografske jedinice broj: 1280447
Turistička promocija na primjeru grada Rovinja.
Turistička promocija na primjeru grada Rovinja., 2021., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280447 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turistička promocija na primjeru grada Rovinja.
(Tourism promotion with the example of the city of
Rovinj.)
Autori
Perlić, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2021
Stranica
45
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
marketing, promocija u turizmu, WOM marketing, promocija društvenih mreža
(marketing, promotion in tourism, WOM marketing, social networks promotion)
Sažetak
Grad Rovinj je turistička destinacija koja godinama ostvaruje visoke stope rasta u turističkim noćenjima. Ono što je svakako pomoglo gradu Rovinju u ostvarenju visokih rezultata je turistička promocija. Razumijevajući turističku promociju te njen cilj, grad Rovinj na razne načine nastavlja privlačiti turiste iz različitih država. Također, tome je pridonijela i promocija kroz društvene mreže. Ključ uspjeha je prikupljanje pozitivnih recenzija i zadovoljstvo gostiju na društvenim mrežama kako bi se privukli novi potrošači. U ovom radu analizira se pojam marketinga, turističke promocije kao i društvenih mreža dok je cilj istraživanjem turističke promocije grada Rovinja potvrditi zašto ta destinacija svake godine privlači sve više posjetitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija