Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1280445

Uloga mystery shoppinga u marketingu usluga.


Jaklić, Katarina
Uloga mystery shoppinga u marketingu usluga., 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1280445 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga mystery shoppinga u marketingu usluga.
(The role of mystery shopping in the marketing of services.)

Autori
Jaklić, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
09.10

Godina
2020

Stranica
37

Mentor
Carev, Danijel

Ključne riječi
marketing usluga, tajni kupci
(marketing services, mystery shoppers)

Sažetak
Tema ovog rada je uloga mystery shoppinga u marketingu. Može obuhvatiti čitav niz različitih djelatnosti, a koristi od njega imaju i poslodavci i kupci ili klijenti. Naime, marketing usluga ima izravan doticaj sa potencijalnim kupcima, a kako bi poslodavac znao kolika je kvaliteta te usluge, što promijeniti, a što zadržati može koristiti usluge mystery shoppinga. Tako neutralne i profesionalne osobe mogu realno procijeniti kvalitetu trenutne usluge. glavni cilj rada bio je istražiti i analizirati prednosti i nedostatke koje nudi mystery shopping u uvjetima suvremenog poslovanja. Problem i predmet istraživanja predstavljao je razvoj i načini primjene mystery shoppinga u cilju kontrole kvalitete marketing usluge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Danijel Carev (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jaklić, Katarina
Uloga mystery shoppinga u marketingu usluga., 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Jaklić, K. (2020) 'Uloga mystery shoppinga u marketingu usluga.', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jakli\'{c}, Katarina}, year = {2020}, pages = {37}, keywords = {marketing usluga, tajni kupci}, title = {Uloga mystery shoppinga u marketingu usluga.}, keyword = {marketing usluga, tajni kupci}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jakli\'{c}, Katarina}, year = {2020}, pages = {37}, keywords = {marketing services, mystery shoppers}, title = {The role of mystery shopping in the marketing of services.}, keyword = {marketing services, mystery shoppers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font