Pregled bibliografske jedinice broj: 1280445
Uloga mystery shoppinga u marketingu usluga.
Uloga mystery shoppinga u marketingu usluga., 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280445 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga mystery shoppinga u marketingu usluga.
(The role of mystery shopping in the marketing of
services.)
Autori
Jaklić, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
09.10
Godina
2020
Stranica
37
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
marketing usluga, tajni kupci
(marketing services, mystery shoppers)
Sažetak
Tema ovog rada je uloga mystery shoppinga u marketingu. Može obuhvatiti čitav niz različitih djelatnosti, a koristi od njega imaju i poslodavci i kupci ili klijenti. Naime, marketing usluga ima izravan doticaj sa potencijalnim kupcima, a kako bi poslodavac znao kolika je kvaliteta te usluge, što promijeniti, a što zadržati može koristiti usluge mystery shoppinga. Tako neutralne i profesionalne osobe mogu realno procijeniti kvalitetu trenutne usluge. glavni cilj rada bio je istražiti i analizirati prednosti i nedostatke koje nudi mystery shopping u uvjetima suvremenog poslovanja. Problem i predmet istraživanja predstavljao je razvoj i načini primjene mystery shoppinga u cilju kontrole kvalitete marketing usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija