Pregled bibliografske jedinice broj: 1280444
Mobilni marketing u turizmu na primjeru Booking.com- a.
Mobilni marketing u turizmu na primjeru Booking.com- a., 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280444 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mobilni marketing u turizmu na primjeru Booking.com-
a.
(Mobile marketing in tourism with example of
Booking.com.)
Autori
Vrkljan, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
20.11
Godina
2020
Stranica
31
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
mobilni marketing, mobilno oglašavanje, mobilne web stranice
(mobile marketing, mobile advertising, mobile websites)
Sažetak
U današnjem svijetu mobilni uređaji postali su životna i svakodnevna potreba. Rastom korištenja mobilnih uređaja oglašavači su prepoznali korisnost mobilnih uređaja u marketinške svrhe, što je posljedično dovelo do razvoja mobilnog marketinga. Poduzeća koja žele prodati svoj proizvod ili uslugu, morat će se potruditi dospjeti do potencijalnog kupca, te ga privući da kupi njihov proizvod koji će u tom trenutku pružati najveću vrijednost za novac. Takav način iskazuje puno kreativnosti, truda i personalne interakcije između kupca i oglašivača. Predmet istraživanja i cilj ovog rada je mobilni marketing na primjeru mobilne aplikacije Booking.com. Tema je odabrana jer je mobilni marketing za turizam ključna stavka u oblikovanju promotivnih aktivnosti i zato jer je Booking.com jedna od najupotrebljivijih mobilnih aplikacija u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija