Pregled bibliografske jedinice broj: 1280441
Promocija u turizmu putem digitalnog marketinga
Promocija u turizmu putem digitalnog marketinga, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija u turizmu putem digitalnog marketinga
(Tourism Promotion with digital marketing)
Autori
Skorić, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
18.02
Godina
2020
Stranica
29
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
turistička promocija ; digitalni marketing ; društvene mreže
(tourist promotion, digital marketing, social networks)
Sažetak
U globalizacijskome svijetu današnjice, turizam i turističke djelatnosti od neizmjerne su važnosti za opstanak i financiranje fondova brojnih regija i zemalja svijeta. Turizam, kao takav, zajedno s mnogobrojnim destinacijama, omogućava ljudskoj populaciji ne samo užitak, kao takav, već i spoznaju kulturnih dobara, kao i socio-kulturnu izgradnju vlastitoga bića. S rastom inovativnih vrijednosti modernoga doba, raste i značaj utjecaja preaktivnih promotivnih komponenta turističkih organizacija, pa, upravo stoga, pitanje značaja promotivnih aktivnosti turističkih destinacija, kao i prigodnog utjecaja digitalnog marketinga modernizacijskog doba 21. stoljeća na iste, postavlja idealne temelje za podrobnu razradu unutar završnoga rada. Promocija i marketinški splet najvažniji su čimbenici unutar plasmana svake turističke destinacije potencijalnim posjetiteljima, a ujedno i potrošačima, jer koriste različite i kvalitetne elemente predstavljanja važnih aspekata svake destinacije, kao takve. Promocija ima svojevrsne ciljeve i zadatke kojima nastoji pridobiti pozornost tržišta, odnosno, u ovome slučaju, potencijalnih posjetitelja tražene turističke destinacije, a bez njezina prisustva uspjeh turizma u konačnici, jasno je, ne bi bio moguć.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija