Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1280441

Promocija u turizmu putem digitalnog marketinga


Skorić, Petra
Promocija u turizmu putem digitalnog marketinga, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1280441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocija u turizmu putem digitalnog marketinga
(Tourism Promotion with digital marketing)

Autori
Skorić, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
18.02

Godina
2020

Stranica
29

Mentor
Carev, Danijel

Ključne riječi
turistička promocija ; digitalni marketing ; društvene mreže
(tourist promotion, digital marketing, social networks)

Sažetak
U globalizacijskome svijetu današnjice, turizam i turističke djelatnosti od neizmjerne su važnosti za opstanak i financiranje fondova brojnih regija i zemalja svijeta. Turizam, kao takav, zajedno s mnogobrojnim destinacijama, omogućava ljudskoj populaciji ne samo užitak, kao takav, već i spoznaju kulturnih dobara, kao i socio-kulturnu izgradnju vlastitoga bića. S rastom inovativnih vrijednosti modernoga doba, raste i značaj utjecaja preaktivnih promotivnih komponenta turističkih organizacija, pa, upravo stoga, pitanje značaja promotivnih aktivnosti turističkih destinacija, kao i prigodnog utjecaja digitalnog marketinga modernizacijskog doba 21. stoljeća na iste, postavlja idealne temelje za podrobnu razradu unutar završnoga rada. Promocija i marketinški splet najvažniji su čimbenici unutar plasmana svake turističke destinacije potencijalnim posjetiteljima, a ujedno i potrošačima, jer koriste različite i kvalitetne elemente predstavljanja važnih aspekata svake destinacije, kao takve. Promocija ima svojevrsne ciljeve i zadatke kojima nastoji pridobiti pozornost tržišta, odnosno, u ovome slučaju, potencijalnih posjetitelja tražene turističke destinacije, a bez njezina prisustva uspjeh turizma u konačnici, jasno je, ne bi bio moguć.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Danijel Carev (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skorić, Petra
Promocija u turizmu putem digitalnog marketinga, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Skorić, P. (2020) 'Promocija u turizmu putem digitalnog marketinga', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Skori\'{c}, Petra}, year = {2020}, pages = {29}, keywords = {turisti\v{c}ka promocija, digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Promocija u turizmu putem digitalnog marketinga}, keyword = {turisti\v{c}ka promocija, digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Skori\'{c}, Petra}, year = {2020}, pages = {29}, keywords = {tourist promotion, digital marketing, social networks}, title = {Tourism Promotion with digital marketing}, keyword = {tourist promotion, digital marketing, social networks}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font