Pregled bibliografske jedinice broj: 1280436
Poslovanje odjela smještaja s aspekta recepcijskog poslovanja.
Poslovanje odjela smještaja s aspekta recepcijskog poslovanja., 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280436 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovanje odjela smještaja s aspekta recepcijskog
poslovanja.
(The accommodation department from the aspect of
Front Office operation.)
Autori
Đukić, Karlo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
14.10
Godina
2019
Stranica
42
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
prijemni odjel, recepcija, hotel, smještaj
(Front Office, Hotel Department, Hotel, Accommodation)
Sažetak
Hotel je kategorizirani smještajni objekt koji pruža usluge na specifičan hotelski način, a kojim osigurava efikasnost u pružanju usluga i ugodan boravak gostima. Prijemni odjel – recepcija specifična je smještajna radna jedinicasa širokim i raznolikim opsegom poslova tijekom dana. Recepcija ostvaruje prvi kontakt sa svakim gostom hotela, glavno je informativno mjesto tijekom njegovog boravka i mjesto zadnjega kontakta gosta koji odlazi iz hotela. Organizacija poslova prijemnog odjela ovisi o kategoriji hotela, kapacitetu i karakteru poslovanja. Odjelom upravlja šef recepcije, a on je odgovoran za organizaciju rada i rezultate poslovanja. Najvažniji alati za funkcioniranje odjela su standardna pravila i procedure. Standardna pravila i procedure danas su moderan alat organiziranja kojima se podiže razina kvalitete rada, kvalitete osoba i zadovoljstva gosta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija