Pregled bibliografske jedinice broj: 1280435
Unapređenje prodaje piva kroz svakodnevni merchandising na primjeru kompanije Heineken Hrvatska.
Unapređenje prodaje piva kroz svakodnevni merchandising na primjeru kompanije Heineken Hrvatska., 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280435 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unapređenje prodaje piva kroz svakodnevni
merchandising na primjeru kompanije Heineken
Hrvatska.
(Beer sales promotion through daily merchandising
with the example of Heineken Croatia.)
Autori
Šikuten, Krunoslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
04.11
Godina
2019
Stranica
60
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
merchandising, unapređenje prodaje, potrošači, tržište, aktivacija prodajnog mjesta, maloprodaja, slika uspjeha-PICOS, dodatna vrijednost, tržište piva, retail
(merchandising, sales promotion, consumers, market, point of sale activation, retail, picture of success-PICOS, added value, beer market, retail)
Sažetak
U ovom završnom radu objašnjen je utjecaj unapređenja prodaje i merchandisinga na prodaju piva kroz primjer kompanije HEINEKEN Hrvatska. Unapređenje prodaje koristi se kao kratkoročan poticaj potrošačima kako bi odmah kupili proizvod. Glavna razlika između unapređenja prodaje i oglašavanja je u tome da oglašavanje nudi razlog za kupnju, dok unapređenje prodaje nudi poticaj za kupnju proizvoda. Rad obuhvaća vlastite primjere autora kroz devetogodišnje radno iskustvo provedeno u HEINEKEN-u i bazira se na funkcijama marketinga i marketinškog miksa. Naglasak je na svakodnevni merchandising prodajnog mjesta, aktivnostima unapređenja prodaje i kupcima, odnosno potrošačima kao glavnim pokretačima svih radnji koje HEINEKEN Hrvatska poduzima kako bi pružila najkvalitetnije pivo i dodatnu vrijednost za sve sudionike ovog procesa. Glavni cilj unapređenja prodaje iznesen u ovom radu odnosi se na „Modern Trade“ prodajni kanal odnosno maloprodaju sa naglaskom na hipermarkete i supermarkete u kojima se događa 40% ukupne prodaje piva. Ovim radom želi se pokazati koliko je merchandising prodajnog mjesta bitan u današnje vrijeme kada trgovci ne mogu naći dovoljno prodajnog osoblja zbog trendova iseljavanja i odlaska radne snage u potrazi za boljim uvjetima rada. Na kraju rada izneseni su zaključci o istraženoj tematici popraćeni vlastitim radnim iskustvom i teoretskim dijelom naučenim kroz tri godine studiranja na stručnom studiju „Poslovne ekonomije“.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija