Pregled bibliografske jedinice broj: 1280434
Promocija turističke destinacije s aspekta filmske industrije.
Promocija turističke destinacije s aspekta filmske industrije., 2019., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija turističke destinacije s aspekta filmske
industrije.
(Promotion of the tourist destination from the aspect
of the film industry.)
Autori
Kranjčec Cakić, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
16.12
Godina
2019
Stranica
35
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
promocija u turizmu, brendiranje destinacije, filmski turizam
(tourism promotion, destination branding, film tourism)
Sažetak
Tema ovog završnog rada je istraživanje filmskog turizma, te njegov utjecaj kao novog rastućeg oblika turizma. Turizam pokreće ostale gospodarske grane i tako se javljaju novi oblici koji pridonose razvoju destinacija. Hrvatska svake godine bilježi sve veći broj dolazaka turista, među kojima je najposjećeniji grad Dubrovnik. Zbog svoje povijesno-kulturne baštine i ljepote, grad je vrlo privlačan turistima iz cijelog svijeta, ali i brojnim filmskim kompanijama koje upravo traže takve lokacije za snimanje serija i filmova. Cilj rada je prikazati i objasniti pojam filmskog turizma, njegov utjecaj na samu destinaciju, što se koristi tokom promocije destinacije i objasniti važnost kreiranja imidža destinacije. Na temelju primjera objasniti kako je jedna svjetski poznata turistička destinacija Dubrovnik dobila novo značenje kao destinacija filmskog turizma i prikaz SWOT analize o utjecaju filmske industrije na Dubrovnik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija