Pregled bibliografske jedinice broj: 1280433
Upravljanje komunikacijom na društvenim mrežama turističke destinacije Dubrovnik.
Upravljanje komunikacijom na društvenim mrežama turističke destinacije Dubrovnik., 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280433 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje komunikacijom na društvenim mrežama
turističke destinacije Dubrovnik.
(Communication management on social media of
Dubrovnik tourist destination.)
Autori
Hajdarhodžić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
10.02
Godina
2020
Stranica
68
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
društvene mreže, participacija, odnosi s javnošću, destinacijski menadžment, Dubrovnik
(social networks, participation, public relations, destination management, Dubrovnik)
Sažetak
U radu se obrađuje upravljanje komunikacijom na društvenim mrežama turističke destinacije Dubrovnik. Navedeni predmet istraživanja je odabran iz razloga što razvoj Web 2.0 koncepta i društvenih mreža mijenja prirodu komunikacije u javnoj sferi, te se značajno odražava na promjene u procesu upravljanja odnosima s javnošću. Demokratičnost, participativnost i interaktivnost komunikacije održavaju se i na proces destinacijskog menadžmenta kao koncepta koji je zasnovan na razvoju integralne destinacijske ponude i komunikaciji te ponude prema ciljnim javnostima. Opći cilj istraživanja je utvrditi temeljne značajke destinacijske komunikacije na društvenim mrežama i analizirati reakcije ciljne publike na objavljene sadržaje. Rezultati analize pokazali su da je Turistička zajednica grada Dubrovnika kao krovna organizacija destinacijskog menadžmenta angažirana na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i LinkedIn. Unatoč prisutnosti i angažmanu na društvenim mrežama, nije dostatno prepoznata potreba za poticanjem ciljne publike na aktivan angažman i raspravu što upućuje na zaključak da potencijali društvenih mreža nisu u potpunosti iskorišteni. Preporuka za budućnost je, stoga, kontinuirano jačati interaktivnu i dvosmjernu komunikaciju s publikom i razvijati kulturu dijaloga te partnerstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija