Pregled bibliografske jedinice broj: 1280432
Razvijanje hotelskog brenda – primjer Amadria Park hotela.
Razvijanje hotelskog brenda – primjer Amadria Park hotela., 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvijanje hotelskog brenda – primjer Amadria Park
hotela.
(Developing a Hotel Brand - example of Amadria Park
Hotels.)
Autori
Andrašek-Vujčić, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
14.07
Godina
2020
Stranica
49
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
brend, brendiranje hotelskih lanaca, grupacija Amadria Park, hotelski lanci, konkurentske prednosti
(brand, hotel chain branding, Amadria Park Group, hotel chains, competitive advantage)
Sažetak
Brandovi predstavljaju ključnu komponentu u ostvarivanju konkurentske prednosti na tržištu s obzirom na njihov značajan utjecaj na donošenje odluka o kupovini promatrano iz kuta umanjenja rizika za potrošače, a umanjenje rizika za potrošače je usko povezan element vrijednosti sa ulogom brandova kao garancije kvalitete. Važnost hotelskog brenda u procesu globalizacije vidljiva je u segmentu transformacije hotelskog preduzeća tokom njegovog razvoja i prerastanja iz nacionalnog u međunarodno poduzeće. Širenjem na međunarodno tržište, hotelske marke s nacionalnim obilježjima ostvaruju mogućnost iskazivanja svoje vrijednosti i na drugim tržištima, a pri tome uspostavljena identitetska obilježja postaju osnova za uspješno prilagođavanje na novim tržištima. U današnje vrijeme se hoteli sve više povezuju u hotelske lance i stvaraju svoje hotelske marke. Razlog tome je lakše probijanje na tržište i opstanak na njemu, jer je zbog vrlo jake konkurencije potrebno postati prepoznatljiv među potencijalnim korisnicima usluga, te kvalitetom usluge opravdati njihovo povjerenje. Najbolji hoteli poznatih brendova Milenij hotela iz Opatije i Solaris Resorta iz Šibenika od 2017. godine posluju pod imenom Amadria Park, koji brend naglašava dugu tradiciju i obiteljske vrijednosti, a njegovo uvođenje je logičan slijed višegodišnjih ulaganja u hotelske kapacitete, uvođenja novih sadržaja i podizanja kvalitete usluge. Amadria Park je novi, hrvatski brend hotela kojim se njihovi vlasnici još snažnije žele pozicionirati na domaćem i stranim tržištima, te još više naglasiti jedinstvenost hotela. Taj novi brend se uvodio postupno tijekom 2017. godine, a obuhvaća hotele visoke kategorije sa 4 i 5 zvjezdica, a u ovom radu je napravljena analiza dva hotela iz te grupacije Amadria Park Milenij hotela u Opatiji te Amadria Park Capital Zagreb Heritage hotela u Zagrebu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija