Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1280432

Razvijanje hotelskog brenda – primjer Amadria Park hotela.


Andrašek-Vujčić, Lucija
Razvijanje hotelskog brenda – primjer Amadria Park hotela., 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1280432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvijanje hotelskog brenda – primjer Amadria Park hotela.
(Developing a Hotel Brand - example of Amadria Park Hotels.)

Autori
Andrašek-Vujčić, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
14.07

Godina
2020

Stranica
49

Mentor
Carev, Danijel

Ključne riječi
brend, brendiranje hotelskih lanaca, grupacija Amadria Park, hotelski lanci, konkurentske prednosti
(brand, hotel chain branding, Amadria Park Group, hotel chains, competitive advantage)

Sažetak
Brandovi predstavljaju ključnu komponentu u ostvarivanju konkurentske prednosti na tržištu s obzirom na njihov značajan utjecaj na donošenje odluka o kupovini promatrano iz kuta umanjenja rizika za potrošače, a umanjenje rizika za potrošače je usko povezan element vrijednosti sa ulogom brandova kao garancije kvalitete. Važnost hotelskog brenda u procesu globalizacije vidljiva je u segmentu transformacije hotelskog preduzeća tokom njegovog razvoja i prerastanja iz nacionalnog u međunarodno poduzeće. Širenjem na međunarodno tržište, hotelske marke s nacionalnim obilježjima ostvaruju mogućnost iskazivanja svoje vrijednosti i na drugim tržištima, a pri tome uspostavljena identitetska obilježja postaju osnova za uspješno prilagođavanje na novim tržištima. U današnje vrijeme se hoteli sve više povezuju u hotelske lance i stvaraju svoje hotelske marke. Razlog tome je lakše probijanje na tržište i opstanak na njemu, jer je zbog vrlo jake konkurencije potrebno postati prepoznatljiv među potencijalnim korisnicima usluga, te kvalitetom usluge opravdati njihovo povjerenje. Najbolji hoteli poznatih brendova Milenij hotela iz Opatije i Solaris Resorta iz Šibenika od 2017. godine posluju pod imenom Amadria Park, koji brend naglašava dugu tradiciju i obiteljske vrijednosti, a njegovo uvođenje je logičan slijed višegodišnjih ulaganja u hotelske kapacitete, uvođenja novih sadržaja i podizanja kvalitete usluge. Amadria Park je novi, hrvatski brend hotela kojim se njihovi vlasnici još snažnije žele pozicionirati na domaćem i stranim tržištima, te još više naglasiti jedinstvenost hotela. Taj novi brend se uvodio postupno tijekom 2017. godine, a obuhvaća hotele visoke kategorije sa 4 i 5 zvjezdica, a u ovom radu je napravljena analiza dva hotela iz te grupacije Amadria Park Milenij hotela u Opatiji te Amadria Park Capital Zagreb Heritage hotela u Zagrebu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Danijel Carev (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Andrašek-Vujčić, Lucija
Razvijanje hotelskog brenda – primjer Amadria Park hotela., 2020., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Andrašek-Vujčić, L. (2020) 'Razvijanje hotelskog brenda – primjer Amadria Park hotela.', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Andra\v{s}ek-Vuj\v{c}i\'{c}, Lucija}, year = {2020}, pages = {49}, keywords = {brend, brendiranje hotelskih lanaca, grupacija Amadria Park, hotelski lanci, konkurentske prednosti}, title = {Razvijanje hotelskog brenda – primjer Amadria Park hotela.}, keyword = {brend, brendiranje hotelskih lanaca, grupacija Amadria Park, hotelski lanci, konkurentske prednosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Andra\v{s}ek-Vuj\v{c}i\'{c}, Lucija}, year = {2020}, pages = {49}, keywords = {brand, hotel chain branding, Amadria Park Group, hotel chains, competitive advantage}, title = {Developing a Hotel Brand - example of Amadria Park Hotels.}, keyword = {brand, hotel chain branding, Amadria Park Group, hotel chains, competitive advantage}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font