Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1280431

Odnosi s javnošću u malim i obiteljskim hotelima


Grubišić, Ante
Odnosi s javnošću u malim i obiteljskim hotelima, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1280431 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi s javnošću u malim i obiteljskim hotelima
(Public Relations in small and family hotels)

Autori
Grubišić, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
14.07

Godina
2020

Stranica
42

Mentor
Carev, Danijel

Ključne riječi
Mali obiteljski hoteli, poslovanje, odnosi s javnošću, komunikacijski plan
(Small family hotels, business, public relations, communication plan)

Sažetak
Mali obiteljski hoteli u Hrvatskoj uvelike pridonose turizmu posebnih namjena. Takvi objekti svojim autentičnim, tematiziranim i osobnim pristupom privlače goste post-materijalističkih vrijednosti koji žele „doživjeti“ destinaciju. Malo je obiteljsko hotelijerstvo jedan od rasprostranjenijih oblika ponude smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj i sve važniji izvor zapošljavanja i samozapošljavanja. U želji da se unaprijedi kvaliteta malih obiteljskih objekata 2004. godine je osnovana Nacionalna udruga malih i obiteljskih hotela, čija je vizija da malo hotelijerstvo bude jedan od nositelja strateškog razvoja turizma u Hrvatskoj. Da bi se poslovanje u hotelima razvijalo i odnosi s gostima održali na najvišoj mogućoj razini, potrebna je planirana komunikacija prema ciljanim javnostima. Odnosi s javnošću kao komunikacijski proces u kojem se gradi odnos između organizacije i njenih javnosti, mogu biti moćan alat u promociji hotelijerstva. Strateškim pristupom u rukovođenju komunikacijom se na mjerljiv način sve komunikacijske aktivnosti usklađuju s ciljem i misijom hotelskog objekta. Unatoč svim argumentima za planiranu komunikaciju, taj se dragocjeni alat u hotelijerstvu ne koristi dovoljno, a pogotovo u malom obiteljskom. Komunikacijski plan i njegova provedba se mogu razraditi unutar hotela, ali postoji i mogućnost angažiranja vanjskih konzultantskih agencija. Budući da u hotelima odluke donose menadžeri, koji obično nisu profesionalni komunikatori, potrebno im je prezentirati važnost odnosa s javnošću i poučiti ih pozitivnim učincima dvostrane komunikacije s gostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Ante Grubišić (autor)

Avatar Url Danijel Carev (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grubišić, Ante
Odnosi s javnošću u malim i obiteljskim hotelima, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Grubišić, A. (2020) 'Odnosi s javnošću u malim i obiteljskim hotelima', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grubi\v{s}i\'{c}, Ante}, year = {2020}, pages = {42}, keywords = {Mali obiteljski hoteli, poslovanje, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, komunikacijski plan}, title = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u u malim i obiteljskim hotelima}, keyword = {Mali obiteljski hoteli, poslovanje, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, komunikacijski plan}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grubi\v{s}i\'{c}, Ante}, year = {2020}, pages = {42}, keywords = {Small family hotels, business, public relations, communication plan}, title = {Public Relations in small and family hotels}, keyword = {Small family hotels, business, public relations, communication plan}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font