Pregled bibliografske jedinice broj: 1280431
Odnosi s javnošću u malim i obiteljskim hotelima
Odnosi s javnošću u malim i obiteljskim hotelima, 2020., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1280431 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s javnošću u malim i obiteljskim hotelima
(Public Relations in small and family hotels)
Autori
Grubišić, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
14.07
Godina
2020
Stranica
42
Mentor
Carev, Danijel
Ključne riječi
Mali obiteljski hoteli, poslovanje, odnosi s javnošću, komunikacijski plan
(Small family hotels, business, public relations, communication plan)
Sažetak
Mali obiteljski hoteli u Hrvatskoj uvelike pridonose turizmu posebnih namjena. Takvi objekti svojim autentičnim, tematiziranim i osobnim pristupom privlače goste post-materijalističkih vrijednosti koji žele „doživjeti“ destinaciju. Malo je obiteljsko hotelijerstvo jedan od rasprostranjenijih oblika ponude smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj i sve važniji izvor zapošljavanja i samozapošljavanja. U želji da se unaprijedi kvaliteta malih obiteljskih objekata 2004. godine je osnovana Nacionalna udruga malih i obiteljskih hotela, čija je vizija da malo hotelijerstvo bude jedan od nositelja strateškog razvoja turizma u Hrvatskoj. Da bi se poslovanje u hotelima razvijalo i odnosi s gostima održali na najvišoj mogućoj razini, potrebna je planirana komunikacija prema ciljanim javnostima. Odnosi s javnošću kao komunikacijski proces u kojem se gradi odnos između organizacije i njenih javnosti, mogu biti moćan alat u promociji hotelijerstva. Strateškim pristupom u rukovođenju komunikacijom se na mjerljiv način sve komunikacijske aktivnosti usklađuju s ciljem i misijom hotelskog objekta. Unatoč svim argumentima za planiranu komunikaciju, taj se dragocjeni alat u hotelijerstvu ne koristi dovoljno, a pogotovo u malom obiteljskom. Komunikacijski plan i njegova provedba se mogu razraditi unutar hotela, ali postoji i mogućnost angažiranja vanjskih konzultantskih agencija. Budući da u hotelima odluke donose menadžeri, koji obično nisu profesionalni komunikatori, potrebno im je prezentirati važnost odnosa s javnošću i poučiti ih pozitivnim učincima dvostrane komunikacije s gostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas