Pregled bibliografske jedinice broj: 1279896
Zadovoljstvo studenata rumunjskog jezika i književnosti online nastavom tijekom pandemije Covida-19
Zadovoljstvo studenata rumunjskog jezika i književnosti online nastavom tijekom pandemije Covida-19 // Методички видици / Methodical Perspectives, 14 (2023), 14-1; 207-227 doi:10.19090/mv.2023.14.207-227 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1279896 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo studenata rumunjskog jezika i književnosti online nastavom tijekom pandemije Covida-19
(Satisfaction of Romanian language and literature students with online lessons during the COVID-19 pandemic)
Autori
Ćupurdija, Delia G. ; Olujić, Ivana ; Radosavljević, Petar
Izvornik
Методички видици / Methodical Perspectives (2334-7465) 14
(2023), 14-1;
207-227
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
online učenje, hitna online nastava, pandemija, Covid -19, poučavanje rumunjskoga, istraživanje zadovoljstva studenata
(online learning, emergency remote teaching, pandemic, COVID-19, teaching Romanian, student satisfaction research)
Sažetak
Pandemija Covida-19 imala je golem utjecaj na poučavanje, ali i na iskustvo učenja studenata u svim područjima. Situacija nastala zbog pandemije donijela je jedinstvene izazove za održavanje nastavnog procesa i nametnula kao rješenje uvođenje hitne online nastave. Ispitivanje zadovoljstva online nastavom važan je aspekt promicanja uspješnih obrazovnih procesa. Ovo je istraživanje imalo za cilj identificirati čimbenike koji su utjecali na zadovoljstvo, odnosno na nezadovoljstvo studenata rumunjskog jezika i književnosti s Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu provođenjem nastave online tijekom pandemije Covida-19. U svrhu istraživanja osmišljen je online upitnik. Pozivu na ispunjavanje upitnika odazvala se većina studenata uključenih u online učenje tijekom pandemije. Rezultati istraživanja pokazuju da su studenti imali više poteškoća s prelaskom na online učenje tijekom pandemije Covid-19, poput problema s tehnologijom, problema s upravljanjem vremenom i s ravnotežom između privatnog života i obrazovanja. Unatoč svim navedenim teškoćama, rezultati također pokazuju da je većina ispitanih studenata zadovoljna iskustvom online učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA - Modern Language Abstracts
- ERIH PLUS
- EBSCO
- Google Scholar