Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1279808

Osobine edukatora u obrazovanju odraslih – pregled istraživanja


Zovko, Anita; Tomac, Lucija
Osobine edukatora u obrazovanju odraslih – pregled istraživanja // Zbornik radova sa znanstveno-stručne konferencije POST-KRIZNO OBRAZOVANJE ODRASLIH / Žiljak, Tihomir ; Rajić, Višnja ; Koludrović, Morana ; Kušić, Siniša ; Krešić Klaucke, Ivana (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2022. str. 101-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1279808 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osobine edukatora u obrazovanju odraslih – pregled istraživanja
(CHARACTERISTICS OF EDUCATORS IN ADULT EDUCATION - RESEARCH OVERVIEW)

Autori
Zovko, Anita ; Tomac, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova sa znanstveno-stručne konferencije POST-KRIZNO OBRAZOVANJE ODRASLIH / Žiljak, Tihomir ; Rajić, Višnja ; Koludrović, Morana ; Kušić, Siniša ; Krešić Klaucke, Ivana - Zagreb : Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2022, 101-106

Skup
POST-KRIZNO OBRAZOVANJE ODRASLIH

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 02.12.2022. - 02.06.2023

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
osobine edukatora, osobine andragoga, andragoška profesija, uloga edukatora u obrazovanju odraslih
(characteristics of educator, andragogue characteristics, andragogical profession, role of educator in adult education)

Sažetak
O tome koliko je značajno pitanje osobina edukatora u obrazovanju odraslih govori činjenica da se već desecima godina njime bave brojni znanstvenici i praktičari na globalnoj i nacionalnoj razini. U tradicionalnom obrazovnom sustavu primarna zadaća edukatora bila je prijenos znanja, dok se u suvremenom kontekstu više ne govori samo o jednosmjernom transferu znanja nego se edukatora percipira u ulozi motivatora, savjetnika, menadžera i podrške. Kod ispunjavanja navedenih uloga, veliki značaj imaju osobine edukatora, njegov karakter i sposobnost upravljanja grupnom dinamikom. Istraživanja provedena na različitim razinama dovode do zaključka da se već godinama shvaća važnost i kompleksnost andragoške profesije, odnosno profesije edukatora u obrazovanju odraslih. Rad s heterogenim skupinama od edukatora traži posjedovanje niza osobina od kojih se prvenstveno ističu razumijevanje, poštovanje prijašnjih iskustava osoba koje ulaze u obrazovanje odraslih, elokventnost i fleksibilnost u pristupu. Osobine andragoga temelj su razvoja uloga koje on zauzima u radu u obrazovanju odraslih i cjeloživotnom učenju, a uvelike ovise o samom pojedincu, ali i adekvatnom stjecanju znanja iz područja andragogije. Svakako, osobine edukatora nisu jedina komponenta uspješnog rada s odraslom populacijom, ali uvelike mogu predvidjeti uspješnost obrazovnih ishoda osoba koje su stupile u obrazovne aktivnosti namijenjene odraslim osobama. Isto tako, osobine edukatora, osim u samom prijenosu informacija, edukatoru i polaznicima služe kao temelj u razvoju odnosa koji teži uzajamnom učenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Lucija Tomac (autor)

Avatar Url Anita Zovko (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Zovko, Anita; Tomac, Lucija
Osobine edukatora u obrazovanju odraslih – pregled istraživanja // Zbornik radova sa znanstveno-stručne konferencije POST-KRIZNO OBRAZOVANJE ODRASLIH / Žiljak, Tihomir ; Rajić, Višnja ; Koludrović, Morana ; Kušić, Siniša ; Krešić Klaucke, Ivana (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2022. str. 101-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zovko, A. & Tomac, L. (2022) Osobine edukatora u obrazovanju odraslih – pregled istraživanja. U: Žiljak, T., Rajić, V., Koludrović, M., Kušić, S. & Krešić Klaucke, I. (ur.)Zbornik radova sa znanstveno-stručne konferencije POST-KRIZNO OBRAZOVANJE ODRASLIH.
@article{article, author = {Zovko, Anita and Tomac, Lucija}, year = {2022}, pages = {101-106}, keywords = {osobine edukatora, osobine andragoga, andrago\v{s}ka profesija, uloga edukatora u obrazovanju odraslih}, title = {Osobine edukatora u obrazovanju odraslih – pregled istra\v{z}ivanja}, keyword = {osobine edukatora, osobine andragoga, andrago\v{s}ka profesija, uloga edukatora u obrazovanju odraslih}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zovko, Anita and Tomac, Lucija}, year = {2022}, pages = {101-106}, keywords = {characteristics of educator, andragogue characteristics, andragogical profession, role of educator in adult education}, title = {CHARACTERISTICS OF EDUCATORS IN ADULT EDUCATION - RESEARCH OVERVIEW}, keyword = {characteristics of educator, andragogue characteristics, andragogical profession, role of educator in adult education}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font