Pregled bibliografske jedinice broj: 1279199
ULOGA GOSPODARSKE DIPLOMACIJE U PROMICANJU HRVATSKOG TURIZMA
ULOGA GOSPODARSKE DIPLOMACIJE U PROMICANJU HRVATSKOG TURIZMA, 2023., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1279199 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ULOGA GOSPODARSKE DIPLOMACIJE U PROMICANJU HRVATSKOG
TURIZMA
(THE ROLE OF ECONOMIC DIPLOMACY IN PROMOTING
CROATIAN TOURISM
THE ROLE OF ECONOMIC DIPLOMACY IN PROMOTING
CROATIAN TOURISM
THE ROLE OF ECONOMIC DIPLOMACY IN PROMOTING
CROATIAN TOURISM)
Autori
Rojnica, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
14.06
Godina
2023
Stranica
74
Mentor
Nakić, Mladen
Ključne riječi
gospodarska diplomacija, turizam, hrvatski turistički sektor, Hrvatska gospodarska komora
(economic diplomacy, tourism, Croatian tourism sector, Croatian Chamber of Commerce)
Sažetak
U suvremenom turističkom okruženju gospodarska diplomacija ima značajnu ulogu u promicanju turizma. Njezina je uloga višeslojna te obuhvaća niz aktivnosti kojima se promiču gospodarski interese zemlje u inozemstvu. U Republici Hrvatskoj gospodarska diplomacija ima značajnu ulogu koju svakodnevno vrši nizom aktivnosti i suradnje te umrežavanja kroz različite institucije, kao što su ministarstva, turističke zajednice, Hrvatska gospodarska komora i druge institucije. U ovom radu ispitani su stavovi hrvatskih turističkih poduzeća i onih koja svojim djelatnostima doprinose razvoju turizma o ulozi i aktivnostima gospodarske diplomacije u svrhu promicanja hrvatskog turizma. U istraživanju je sudjelovalo 97 turističkih poduzeća (n=97). Analizom prikupljenih odgovora istraživanje je pokazalo da turistička poduzeća u Republici Hrvatskoj uglavnom imaju pozitivan stav prema hrvatskoj gospodarskoj diplomaciji te pokazuju visoku razinu zadovoljstva prema njezinim aktivnostima. Međutim, značajan je i udio poduzeća koja imaju neutralan stav te koja nisu upoznata s ulogom i aktivnostima hrvatske gospodarske diplomacije. Iz rezultata je moguće zaključiti da je prvotno potrebno pojačati informiranje turističkog sektora kako bi bili u što većoj mjeri upoznati s mogućnostima koje nudi gospodarska diplomacija te kako bi se maksimizirao učinak tih aktivnosti u svrhu promicanja turizma. Prema tome, potrebno je uspostaviti noviji moderniji i optimalni model gospodarske diplomacije koji će biti usmjeren ka povećanju konkurentnosti hrvatskog turizma kroz maksimalnu podršku turističkim poduzećima, ali i svim onim sektorima koji doprinose razvoju i potencijalima hrvatskog turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti