Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1279171

Istraživačka nastava fizike u osnovnoj školi i razvoj učeničkog konceptualnog razumijevanja


Louis Madunić, Kristina
Istraživačka nastava fizike u osnovnoj školi i razvoj učeničkog konceptualnog razumijevanja, 2023., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split


CROSBI ID: 1279171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživačka nastava fizike u osnovnoj školi i razvoj učeničkog konceptualnog razumijevanja
(Research-based elementary school physics instruction and the development of students conceptual understanding)

Autori
Louis Madunić, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet

Mjesto
Split

Datum
31.05

Godina
2023

Stranica
47

Mentor
Požar, Martina

Ključne riječi
koncepti ; nastava ; istraživanje ; fizika
(concepts ; teaching ; research ; physics)

Sažetak
U novome Nacionalnom kurikulumu predmeta Fizika stavlja se naglasak na istraživački usmjerenu nastavu, pri čemu je prednost dana eksperimentalnim istraživanjima koje uče- nik obavlja samostalno. Cilj ovog rada je odrediti koliki je utjecaj istraživački usmjerene nastave na usvajanje temeljnih fizikalnih koncepata, odnosno odgojno-obrazovnih ishoda. Sudionici istraživanja su učenici sedmih razreda osnovne škole. Kontrolna skupina sastoji se od učenika razrednog odjela kojima je nastava fizike održana kroz predavačku nastavu te rješavanje konceptualnih i numeričkih zadataka uz snimljene pokuse, računalne simula- cije i demonstracijske pokuse. U eksperimentalnoj skupini su učenici drugog razrednog odjela kojima je nastava održana slično kao u eksperimentalnoj skupini, ali uz eksperimentalni istraživački rad učenika. Instrument istraživanja su konceptualni zadaci i anketa u kojoj učenici izražavaju svoje stavove o nastavi fizike. Obje skupine imaju istog učitelja fizike te dobivaju iste primjere zadataka i ankete, čiji se podaci obrađuju sa svrhom određivanja moguće razlike u postignutoj razini ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Martina Požar (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr repozitorij.pmfst.unist.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Louis Madunić, Kristina
Istraživačka nastava fizike u osnovnoj školi i razvoj učeničkog konceptualnog razumijevanja, 2023., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Louis Madunić, K. (2023) 'Istraživačka nastava fizike u osnovnoj školi i razvoj učeničkog konceptualnog razumijevanja', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Louis Maduni\'{c}, Kristina}, year = {2023}, pages = {47}, keywords = {koncepti, nastava, istra\v{z}ivanje, fizika}, title = {Istra\v{z}iva\v{c}ka nastava fizike u osnovnoj \v{s}koli i razvoj u\v{c}eni\v{c}kog konceptualnog razumijevanja}, keyword = {koncepti, nastava, istra\v{z}ivanje, fizika}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Louis Maduni\'{c}, Kristina}, year = {2023}, pages = {47}, keywords = {concepts, teaching, research, physics}, title = {Research-based elementary school physics instruction and the development of students conceptual understanding}, keyword = {concepts, teaching, research, physics}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font