Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1278935

Jezična analiza turističkih promidžbenih materijala na hrvatskom i njemačkom jeziku


Barić, Lucija
Jezična analiza turističkih promidžbenih materijala na hrvatskom i njemačkom jeziku, 2010., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 1278935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezična analiza turističkih promidžbenih materijala na hrvatskom i njemačkom jeziku
(Linguistic analysis of tourist promotional materials in Croatian and German)

Autori
Barić, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
30.04

Godina
2010

Stranica
68

Mentor
Krpan, Tomislav

Ključne riječi
formalni i sadržajni aspekti ; hrvatski jezik ; jezična analiza ; njemački jezik ; promidžbeni materijali ; tekstne vrste
(formal and substantive aspects ; Croatian language ; language analysis ; German language ; promotional materials ; text types)

Sažetak
Jeziku Cilj ovog rada je analiza promotivnih materijala objavljenih u Hrvatskoj u razdoblju od 2001. do 2008. godine. Na temelju trideset objavljenih letaka, brošura, kataloga, image- kataloga i turističkih vodiča, napisanih uglavnom na hrvatskome i njemačkome jeziku, kao i određeni broj višejezičnih materijala, tiskanih i objavljenih u Hrvatskoj, cilj je bio istražiti i ustvrditi njihov formalni i sadržajni aspekt i navesti njihove glavne osobine. U njima su sadržane različite geografske, kulturno-povijesne, prirodne, društvene i ostale slične teme. Naša analiza je pokazala da su materijali tiskani na njemačkome jeziku, namijenjeni korisnicima iz zemalja njemačkoga govornog područja, napisani na stručniji način, za razliku od ostalih višejezičnih promidžbenih materijala. Uspoređujući stručnost izdavača na državnoj s onima na lokalnoj razini, došli smo do zaključka da oni na nižim razinama pribjegavaju različitim načinima privlačenja gostiju, čak i na jedan vrlo nekorektan način – primjerice obmanama i iznošenjem nepotvrđenih činjenica. Pojedini materijali su popraćeni izrazito lijepim fotografijama hrvatskih prirodnih, kulturnih, društvenih i ostalih ljepota te tekstom koji sve to približava čitatelju na jedan vrlo pitak način. Međutim, ostali tu istu temu suhoparno, nemaštovito i neinventivno prikazuju, te joj na taj način umanjuju vrijednost. Svi subjekti hrvatskog turizma trebali bi težiti da na najbolji mogući način predstave sve mogućnosti izrazito bogate hrvatske turističke ponude.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Tomislav Krpan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Barić, Lucija
Jezična analiza turističkih promidžbenih materijala na hrvatskom i njemačkom jeziku, 2010., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
Barić, L. (2010) 'Jezična analiza turističkih promidžbenih materijala na hrvatskom i njemačkom jeziku', diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\'{c}, Lucija}, year = {2010}, pages = {68}, keywords = {formalni i sadr\v{z}ajni aspekti, hrvatski jezik, jezi\v{c}na analiza, njema\v{c}ki jezik, promid\v{z}beni materijali, tekstne vrste}, title = {Jezi\v{c}na analiza turisti\v{c}kih promid\v{z}benih materijala na hrvatskom i njema\v{c}kom jeziku}, keyword = {formalni i sadr\v{z}ajni aspekti, hrvatski jezik, jezi\v{c}na analiza, njema\v{c}ki jezik, promid\v{z}beni materijali, tekstne vrste}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\'{c}, Lucija}, year = {2010}, pages = {68}, keywords = {formal and substantive aspects, Croatian language, language analysis, German language, promotional materials, text types}, title = {Linguistic analysis of tourist promotional materials in Croatian and German}, keyword = {formal and substantive aspects, Croatian language, language analysis, German language, promotional materials, text types}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font