Pregled bibliografske jedinice broj: 1278614
Razvoj ključnih kompetencija cjeloživotnog učenja od najranije dobi – prikaz međunarodnog projekta Say hello to the world
Razvoj ključnih kompetencija cjeloživotnog učenja od najranije dobi – prikaz međunarodnog projekta Say hello to the world // Zbornik radova 2. međunarodne umjetničko znanstvene konferencije / Kolar Billege, Martina ; Cestarić, Marija ; Balić Šimrak, Antonija ; Županić Benić, Marijana ; Kovač Dugandžić, Koraljka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet, 2020. str. 177-189 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1278614 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj ključnih kompetencija
cjeloživotnog učenja od najranije dobi
– prikaz međunarodnog projekta
Say hello to the world
(Development of Key Competences for
Lifelong Learning from the Earliest
Age – Review of an International
Project Say Hello to the World)
Autori
Gotal, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 2. međunarodne umjetničko znanstvene konferencije
/ Kolar Billege, Martina ; Cestarić, Marija ; Balić Šimrak, Antonija ; Županić Benić, Marijana ; Kovač Dugandžić, Koraljka - Zagreb : Učiteljski fakultet, 2020, 177-189
ISBN
978-953-8115-80-6
Skup
2. Međunarodna umjetničko znanstvena konferencija - ACE2
Mjesto i datum
Online ; Zagreb, Hrvatska, 18.10.2020. - 19.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje ; međunarodni projekt
(international project ; lifelong learning)
Sažetak
Prema preporuci Vijeća Europe i Europskog parlamenta (2006 ; 2018), ključne kompetencije za cjeloživotno učenje potrebno je razvijati od najra - nije dobi, stoga ustanove za rani i predškolski odgoj i obrazovanje imaju značajnu odgovornost u stvaranju uvjeta koji će doprinijeti razvoju ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje kod svakog djeteta. U radu je istaknut primjer dobre prakse razvoja temeljnih kompetencija cjeloži - votnog učenja kroz prikaz međunarodnog projekta Say hello to the world. Cilj ovoga projekta je poticanje djece na otvorenost, prihvaćanje, prevladavanje pre - drasuda i jačanje tolerancije kroz povezivanje s djecom cijeloga svijeta. Projekt se provodio kroz program ‘Pet prstiju’, koji obuhvaća pet različitih tematskih cjeli - na: ‘To sam ja’, ‘Ja i moja obitelj’, ‘Ja i moj vrtić’, ‘Ja i moje mjesto/grad’, ‘Ja i moja država’. Kroz projekt djeca su razvijala nacionalnu i građansku svijest, digitalnu kompetenciju, komunikaciju na materinskom i stranim jezicima, kulturnu svijest i izražavanje. Implementacijom projekta Say hello to the world kreirani su uvjeti za razvoj temeljnih kompetencija za cjeloživotno učenje djece, kroz umjetnčke aktivnosti, od najranije dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Likovne umjetnosti