Pregled bibliografske jedinice broj: 1278492
Višemodalno strateško konstruiranje značenja - konceptualna integracija u offline procesiranju (drugog) jezika
Višemodalno strateško konstruiranje značenja - konceptualna integracija u offline procesiranju (drugog) jezika // Jezici i svjetovi, Zbornik radova s Drugog znanstveno-stručnog skupa Hrvatskog društva sveučilišnih lektora
Zagreb, Hrvatska, 2021. str. 68-85 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1278492 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Višemodalno strateško konstruiranje značenja - konceptualna
integracija u offline procesiranju (drugog) jezika
(Multimodal meaning construal: conceptual integration in offline
(second) language processing)
Autori
Geld, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Jezici i svjetovi, Zbornik radova s Drugog znanstveno-stručnog skupa Hrvatskog društva sveučilišnih lektora
/ - , 2021, 68-85
ISBN
978-953-169-529-9
Skup
Drugi znanstveno-stručni skup Hrvatskog društva sveučilišnih lektora
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.02.2021. - 26.02.2021
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
višemodalno konstruiranje značenja, konceptualna integracija, transformacijska ilustracija, kognitivna uključenost, udžbenici, dugi jezik (J2)
(multimodal meaning construal, conceptual integration, transformational illustration, cognitive engagement, textbooks, L2)
Sažetak
Rad se bavi prirodom konceptualne integracije i njenim odnosom s transformacijskom ilustracijom u procesu višemodalnog konstruiranja značenja. Središnje je pitanje potencijal takva konstruiranja značenja u poticanju kognitivne uključenosti učenika/govornika drugoga jezika (J2), a sa ciljem dubljeg procesiranja sadržaja te lakšeg zapamćivanja i smislenijeg procesa učenja. Autorica definira relevantne pojmove, oprimjeruje ih prvo na općenitoj razini te zatim na specifičnoj razini koja se odnosi na rezultate njenih istraživanja strateškog konstruiranja značenja u J2. Naposljetku se osvrće i na primijenjeni aspekt višemodalnog konstruiranja značenja, osobito na strateška rješenja koja se temelje na učenikovu znanju i promišljanju odnosa riječi i slike s jedne te jezičnog oblika i značenja s druge strane.
Izvorni jezik
Hrvatski