Pregled bibliografske jedinice broj: 1278354
Digitalna platforma kao prostor za poučavanje učitelja - DIGITclue HUB
Digitalna platforma kao prostor za poučavanje učitelja - DIGITclue HUB // Međunarodna znanstveno-umjetnička konferncija: Nova promišljanja o djetinjstvu II, Dijete i prostor
Zadar, Hrvatska, 2023. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1278354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna platforma kao prostor za poučavanje učitelja - DIGITclue HUB
(Digital platform as a space for teaching teachers - DIGITclue HUB)
Autori
Birt Katić, Danijela ; Brkić-Vejmelka, Jadranka ; Kalanjoš Cvitković, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Međunarodna znanstveno-umjetnička konferncija: Nova promišljanja o djetinjstvu II, Dijete i prostor
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 01.06.2023. - 03.06.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Digitalna inkluzija, digitalna platforma, digitalni prostor, digitalna etnografija, učitelji
(Digital inclusion, digital platform, digital space, digital ethnography, teachers)
Sažetak
Cilj izlaganja je predstaviti jedan od ishoda međunarodnog Erasmus+ projekta Digitalna inkluzija u obrzaovanju nastavnika koji se provodio u vremenu od lipnja 2021. do svibnja 2023. godine. HUB, digitalna platforma ili prostor za poučavanje osmišljen je kako bi budućim učiteljima, profesorima, mentorima u obrazovanju omogućili pristup alatima, i resursima koji su potrebni za implementaciju primjenu interaktivnih tehnologija i tehnologija e-učenja temeljenih na IKT-u (informacijsko i komunikacijske tehnologije) s ciljem inkluzivnog poučavanja. Međunarodni projektni tim DIGITClue projekta čine znanstvenici i stručnjaci u obrazovanju s tri sveučilišta, Sveučilišta u Beču, koje je i nositelj projekta, Sveučilišta u Dresdenu i Sveučilišta u Zadru. Digitalna platforma DIGITClue HUB sadrži relevantne sadržaje o digitalnoj inkluziji i didaktičke koncepte i alate za njihovu primjenu u praksi. Digitalna platforma konceptualno je razrađena u četiri dijela unutar kojih su predstavljeni sadržaji kojeg su razvili projektni timovi. Početnica, portfolio, karta Digitalne inkluzije (D.I karta) te Priručnici su sastavnice dostupnih stranica. Namjera je da pripremljeni materijali na platformi omogućuju interakciju korisnika sa sadržajem na način da svaki pojedini tekst funkcionira kao wiki odnosno dostupni tekstovi su međusobno povezani . Središnji tekst je o Digitalnoj inkluziji, a nakon čitanja teksta ili tijekom čitanja na raspolaganju su dostupne poveznice kojima korisnik istražuje druge koncepte na način koji mu odgovara. Taj dio platforme zove se Početnica. Portfolio je dio platforme koji bilježi osobni put svakog korisnika, odnosno platforma pohranjuje način na koji je korisnik pristupio sadržaju, pruža informaciju o tome koji je sadržaj pročitan, odnosno označava sadržaj kojem se još nije pristupilo. Također, jedna od funkcija platforme je da se sadržaji koji se smatraju važnim mogu označiti. Stranica pod nazivom DI karta prostor je koji omogućuje parcipativno sudjelovanje odnosno platforma omogućuje dijeljenje vlastitih iskustava kao i istraživanje iskustva drugih učitelja, studenata, profesora i mentora. Konačno, platforma omogućuje i pretraživanje ali i preuzimanje svih materijala kao i priručnika u kojima se nude načini na koje se dostupni materijali mogu koristiti u praksi. I na koncu izlaganjem bi se propitivalo značenje i korištenje digitalnog prostora kao relevantnog u kontekstu cjeloživotnog obrazovanja različitih dionika obrazovnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
EK-Erasmus+- - Digitalna inkluzija u obrazovanju nastavnika (DIGITClue) (Birt Katić, Danijela, EK ) ( CroRIS)
Profili:
Jadranka Brkić-Vejmelka
(autor)
Ines Cvitković Kalanjoš
(autor)
Danijela Birt Katić
(autor)