Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1278296

Izazovi primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19: pregled literature


Vukšić, Marija; Stjepić, Ana-Marija
Izazovi primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19: pregled literature // Zbornik radova međunarodne znanstvene konferencije "Knowledge and Business Challenge in 2022" conference proceedings of the 9th international conference / Dolinšek, Tatjana (ur.).
Celje: Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje, 2022. str. 136-146 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1278296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19: pregled literature
(Implementation challenges of e-learning platforms in higher education institutions during the COVID-19 pandemic: a literature review)

Autori
Vukšić, Marija ; Stjepić, Ana-Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova međunarodne znanstvene konferencije "Knowledge and Business Challenge in 2022" conference proceedings of the 9th international conference / Dolinšek, Tatjana - Celje : Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje, 2022, 136-146

ISBN
978-961-6997-17-1

Skup
Knowledge and Business Challenge in 2022

Mjesto i datum
Celje, Slovenija, 17.11.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
platforme za učenje na daljinu, visokoškolske ustanove, pandemija COVID-19, pregled literature
(e-learning, e-learning platforms, higher education institutions, COVID-19 pandemic, literature review)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je pretražiti i sistematizirati literaturu o uvođenju platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19 te analizirati izazove njihove primjene. U znanstvenoj citatnoj bazi podataka Web of Science pretraženi su članci objavljeni u razdoblju od 2020. do 2022. godine. 57 članaka koji su pronađeni prvim pretraživanjem dodatno je pretraženo prema zadanim kriterijima te je na kraju 28 članaka odabrano za daljnju analizu. Članci su analizirani pomoću NVivo programa, a rezultati analize su grupirani u dvije skupine: (1) primijenjene platforme za učenje na daljinu i (2) izazovi primjene platformi za učenje na daljinu percipirani od strane korisnika (studenata i nastavnika). Sistematizacija rezultata dobivenih analizom članaka pokazala je da je najčešće korištena platforma za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama Moodle. Uočene su dvije skupine izazova primjene učenja na daljinu, dio izazova se odnosi na tehnički, a dio na nastavni kontekst primjene. Znanstveni doprinos ovog istraživanja je dvostruki: (1) omogućeno je bolje razumijevanje izazova primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama sa posebnim naglaskom na tehnološke aspekte ograničenja njihovog korištenja i (2) dane su smjernice za buduća istraživanja u ovom području.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana-Marija Stjepić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.fkpv.si

Citiraj ovu publikaciju:

Vukšić, Marija; Stjepić, Ana-Marija
Izazovi primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19: pregled literature // Zbornik radova međunarodne znanstvene konferencije "Knowledge and Business Challenge in 2022" conference proceedings of the 9th international conference / Dolinšek, Tatjana (ur.).
Celje: Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje, 2022. str. 136-146 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vukšić, M. & Stjepić, A. (2022) Izazovi primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19: pregled literature. U: Dolinšek, T. (ur.)Zbornik radova međunarodne znanstvene konferencije "Knowledge and Business Challenge in 2022" conference proceedings of the 9th international conference.
@article{article, author = {Vuk\v{s}i\'{c}, Marija and Stjepi\'{c}, Ana-Marija}, editor = {Dolin\v{s}ek, T.}, year = {2022}, pages = {136-146}, keywords = {platforme za u\v{c}enje na daljinu, visoko\v{s}kolske ustanove, pandemija COVID-19, pregled literature}, isbn = {978-961-6997-17-1}, title = {Izazovi primjene platformi za u\v{c}enje na daljinu u visoko\v{s}kolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19: pregled literature}, keyword = {platforme za u\v{c}enje na daljinu, visoko\v{s}kolske ustanove, pandemija COVID-19, pregled literature}, publisher = {Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje}, publisherplace = {Celje, Slovenija} }
@article{article, author = {Vuk\v{s}i\'{c}, Marija and Stjepi\'{c}, Ana-Marija}, editor = {Dolin\v{s}ek, T.}, year = {2022}, pages = {136-146}, keywords = {e-learning, e-learning platforms, higher education institutions, COVID-19 pandemic, literature review}, isbn = {978-961-6997-17-1}, title = {Implementation challenges of e-learning platforms in higher education institutions during the COVID-19 pandemic: a literature review}, keyword = {e-learning, e-learning platforms, higher education institutions, COVID-19 pandemic, literature review}, publisher = {Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje}, publisherplace = {Celje, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font