Pregled bibliografske jedinice broj: 1278296
Izazovi primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19: pregled literature
Izazovi primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19: pregled literature // Zbornik radova međunarodne znanstvene konferencije "Knowledge and Business Challenge in 2022" conference proceedings of the 9th international conference / Dolinšek, Tatjana (ur.).
Celje: Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje, 2022. str. 136-146 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1278296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi primjene platformi za učenje na daljinu u
visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije
COVID-19: pregled literature
(Implementation challenges of e-learning platforms in
higher education institutions during the COVID-19
pandemic: a literature review)
Autori
Vukšić, Marija ; Stjepić, Ana-Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova međunarodne znanstvene konferencije "Knowledge and Business Challenge in 2022" conference proceedings of the 9th international conference
/ Dolinšek, Tatjana - Celje : Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje, 2022, 136-146
ISBN
978-961-6997-17-1
Skup
Knowledge and Business Challenge in 2022
Mjesto i datum
Celje, Slovenija, 17.11.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
platforme za učenje na daljinu, visokoškolske ustanove, pandemija COVID-19, pregled literature
(e-learning, e-learning platforms, higher education institutions, COVID-19 pandemic, literature review)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je pretražiti i sistematizirati literaturu o uvođenju platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama za vrijeme pandemije COVID-19 te analizirati izazove njihove primjene. U znanstvenoj citatnoj bazi podataka Web of Science pretraženi su članci objavljeni u razdoblju od 2020. do 2022. godine. 57 članaka koji su pronađeni prvim pretraživanjem dodatno je pretraženo prema zadanim kriterijima te je na kraju 28 članaka odabrano za daljnju analizu. Članci su analizirani pomoću NVivo programa, a rezultati analize su grupirani u dvije skupine: (1) primijenjene platforme za učenje na daljinu i (2) izazovi primjene platformi za učenje na daljinu percipirani od strane korisnika (studenata i nastavnika). Sistematizacija rezultata dobivenih analizom članaka pokazala je da je najčešće korištena platforma za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama Moodle. Uočene su dvije skupine izazova primjene učenja na daljinu, dio izazova se odnosi na tehnički, a dio na nastavni kontekst primjene. Znanstveni doprinos ovog istraživanja je dvostruki: (1) omogućeno je bolje razumijevanje izazova primjene platformi za učenje na daljinu u visokoškolskim ustanovama sa posebnim naglaskom na tehnološke aspekte ograničenja njihovog korištenja i (2) dane su smjernice za buduća istraživanja u ovom području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti