Pregled bibliografske jedinice broj: 1278127
Pedagogija slobodnog vremena
Pedagogija slobodnog vremena. Mostar: Hrvatsko kulturno društvo Napredak iz Mostara (1902.), 2022 (monografija)
CROSBI ID: 1278127 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagogija slobodnog vremena
(Pedagogy of free time)
Autori
Karačić, Marija ; Babić, Ivana ; Tomić, Ruža
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo
Izdavač
Hrvatsko kulturno društvo Napredak iz Mostara (1902.)
Grad
Mostar
Godina
2022
Stranica
348
ISBN
978-9958-841-20-0
Ključne riječi
Odgoj, obrazovanje, slobodno vrijeme
(Upbringing, education, free time)
Sažetak
Slobodno vrijeme je važan dio života svakoga pojedinca pa i cijele ljudske zajednice. Važan je čimbenik odgoja i obrazovanja, razvoja osobnosti, zbog čega mu je nužno posvetiti veliku pozornost. Nije svejedno kako će pojedinac, a i članovi društvene zajednice provoditi svoje slobodno vrijeme. Rezultat kvalitetnog osmišljavanja slobodnog vremena su brojna znanstvena, umjetnička i tehnička otkrića te pronalasci čovječanstva. Želja autorica je da ovaj rukopis doprinese reafirmaciji odgoja u slobodnom vremenu organiziranjem i provođenjem na najefikasniji način odgojne djelatnosti u odgojno-obrazovnim institucijama u kojima se odgoj odvija, ali i da pomogne savladavanju krize odgoja, društvene, ekonomske te moralne krize u cjelini. Cilj je pojasniti i obrazložiti čitateljima što je slobodno vrijeme, koje su njegove karakteristike, kakav je njegov značaj, koji su ciljevi i zadatci odgoja u slobodnom vremenu, koji se sadržaji nude, kakva je njihova učinkovitost te na koncu kako se oni ostvaruju. Predstavljen je predmet, cilj i zadatci pedagogije slobodnog vremena, njezino mjesto u sustavu znanosti, metodologiju istraživanja u području slobodnog vremena, analizirani su i pojedini faktori odgojne djelatnosti i njihova ulogu u odgoju i odgojnoj djelatnosti u slobodnom vremenu, ponuđeni su i sadržaji koje mogu ostvariti, najučinkovitije metode, sredstva i načela kojih se moraju pridržavati u odgoju i odgojnoj djelatnosti u slobodnom vremenu svi činitelji odgoja. Razrađena je i analizirala funkcije i kompetencije odgajatelja (roditelja, predškolskog odgajatelja, nastavnika, profesora, pedagoga, psihologa, socijalnog djelatnika). Tekst predstavlja sintezu teoretskih spoznaja i praktičnih iskustava te je odraz suvremenih dostignuća iz oblasti pedagogije slobodnog vremena, ali i u znanostima koje su s njome u doticaju i uzajamno se pomažu pri rješavanju pitanja kojima se bave, odnosno problema koje proučavaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu