Pregled bibliografske jedinice broj: 1278119
KONKURENTNOST REPUBLIKE HRVATSKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE KROZ MOTIV PUTOVANJA
KONKURENTNOST REPUBLIKE HRVATSKE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE KROZ MOTIV PUTOVANJA // Upcoming Conferences
Zagreb, Hrvatska, 2024. (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1278119 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KONKURENTNOST REPUBLIKE HRVATSKE KAO TURISTIČKE
DESTINACIJE KROZ MOTIV PUTOVANJA
(COMPETITIVENESS OF THE REPUBLIC OF CROATIA AS A
TOURIST DESTINATION THROUGH TRAVEL MOTIVATION)
Autori
Carev, Danijel
Kolaboracija
Https://www.esd-conference.com/conference/109
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Upcoming Conferences
/ - , 2024
Skup
International Scientific Conference on Economic and Social Survival in Global Changes
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.02.2024. - 17.02.2024
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
konkurentnosti turističke destinacije, motivi za putovanjem
(competitiveness of tourist destination, travel motivation)
Sažetak
Republika Hrvatska konkurentna je turistička destinacija koja bilježi pozitivan trend rasta turističkog prometa već duži niz godina. Veliku ulogu u tome odigrale su atraktivnost ponude i sadržaja, politike cijena, ali i povoljne vremenske prilike. Međutim, takav rast je prisutan globalno i za sobom povlači sve veću konkurenciju koja uzrokuje potrebu za boljim razumijevanjem pokazatelja konkurentnosti. Zbog toga se identificirala moguća praznina u razumijevanju konkurentnosti turističke destinacije i turističke motivacije sa strane ponude i potražnje. Naime turisti imaju svoje viđenje konkurentnosti odredišta i motivacije za putovanje, a pružatelji turističkih proizvoda imaju vlastite ideje o tome što turisti žele. Upravo Tomas istraživanja pružaju podatke o stavovima turista, međutim nedostajali su podaci o receptivnim pružateljima turističkih proizvoda kao što su smještajni objekti poput hotela. Cilj ovoga rada je objediniti i analizirat podatke motiva za putovanje iz istraživanja Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj – TOMAS HRVATSKA 2019. godine Instituta za turizam, te vlastitog empirijskog istraživanja anketnim upitnikom na uzorku 75 hotela. Konačan cilj ovoga rada je procijeniti postoji li povezanost motivacije za putovanjem kod oba istraživanja, te utvrditi njihov utjecaj na konkurentnost turističke destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski