Pregled bibliografske jedinice broj: 1278035
Stavovi sveučilišnih nastavnika stranih jezika o nastavničkim kompetencijama u nastavi na daljinu
Stavovi sveučilišnih nastavnika stranih jezika o nastavničkim kompetencijama u nastavi na daljinu // Jezik, književnost i obrazovanje - stanje i perspektive
Čakovec, Hrvatska, 2023. str. 32-32 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1278035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi sveučilišnih nastavnika stranih jezika o
nastavničkim kompetencijama u nastavi na daljinu
(Attitudes of university language teachers about
teaching competencies in distance learning)
Autori
Duka Matea, Hreščan Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Jezik, književnost i obrazovanje - stanje i perspektive
/ - , 2023, 32-32
Skup
Međunarodni znanstveni skup 5. Međimurski filološki i pedagoški dani: Jezik, književnost i obrazovanje: stanje i perspektive
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 27.04.2023
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastavničke kompetencije, nastava na daljinu, stavovi nastavnika stranih jezika, sveučilišna razina, strani jezici
(language teacher competencies, distance learning, teacher attitudes, university level, foreign languages)
Sažetak
U kontekstu formalnog obrazovanja u razrednoj sredini i poučavanja stranih jezika, uloga nastavnika je ključna, jer usmjerava učenika u procesu ovladavanja svih četiriju jezičnih vještina. Razdoblje pandemije dovelo je do prekretnice u metodama izvođenja nastave uživo te preispituje koliko je uopće moguće uspješno razvijati učenikove jezične vještine čitanja, slušanja, pisanja i govorenja u nastavi na daljinu. Ipak, nastava na daljinu postaje sastavnica nastavnog procesa i posljedično zahtijeva promjene u pristupu i strategijama poučavanja, kao i promjene samih nastavničkih kompetencija. Cilj našeg istraživanja je ispitati stavove nastavnika stranih jezika na sveučilišnoj razini o kompetencijama za koje smatraju da su im potrebne za kvalitetno i uspješno izvođenje nastave na daljinu. Rezultati ovog istraživanja trebali bi pomoći osvijestiti trenutačne stavove i mišljenja nastavnika te ukazati na moguće promjene koje bi bile korisne u unapređenju kvalitete nastave na daljinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija