Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1278028

Mobilne aplikacije i phygital koncept u sektoru maloprodaje u funkciji obogaćivanja kupovnog iskustva i razvoja CRM-a


Živković, Marina; Ražov, Antonija; Krajnović, Aleksandra
Mobilne aplikacije i phygital koncept u sektoru maloprodaje u funkciji obogaćivanja kupovnog iskustva i razvoja CRM-a // Oeconomica Jadertina, 13 (2023), 1; 65-83 doi:10.15291/oec.4140 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1278028 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mobilne aplikacije i phygital koncept u sektoru maloprodaje u funkciji obogaćivanja kupovnog iskustva i razvoja CRM-a
(Mobile applications and phygital concept in the retail sector in the function of enriching the shopping experience and developing CRM)

Autori
Živković, Marina ; Ražov, Antonija ; Krajnović, Aleksandra

Izvornik
Oeconomica Jadertina (1848-4956) 13 (2023), 1; 65-83

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
višekanalna marketinška strategija, distributivni lanci, phygital koncept, digitalni plasman, phygital korisničko iskustvo (PH-CX), mobilne aplikacije
(multi-channel marketing strategy, distribution chains, phygital concept, digital placement, phygital customer experience (PH-CX), mobile applications)

Sažetak
U ovom radu problematizira se pitanje promocije u distributivnim lancima i aktualno stanje kada je riječ o korištenju promotivnih alata u distribucijskom kanalu, kao i o njihovoj kombinaciji, u kontekstu višekanalne marketinške strategije, ali i obogaćivanja korisničkog iskustva i CRM-a. Autorice polaze od teze da su novi promotivni alati, posebice njihovo korištenje u digitalnom prostoru, slabije zastupljeni u trgovačkim lancima u odnosu na njihovu upotrebu u marketingu industrijskih proizvođača. U radu se daje prikaz konceptualnog okvira vezanog uz navedenu problematiku te se naglašava značenje optimalne kombinacije online i offline promotivnih kanala, što je od iznimne važnosti u aktualnoj eri tzv. phygital marketinga. U radu se u fokus razmatranja postavljaju mobilne aplikacije kao suvremeni digitalni kanal promocije, te njihov dizajn, sadržaj i model korištenja na primjerima dvaju trgovačkih centara – Lidl i Kaufland, s komparativnom analizom. Nadalje se prikazuju rezultati primarnog istraživanja provedenog na segmentu potrošačke generacije mladih, kojime se pokušalo saznati njihove stavove i mišljenja o navedenim aplikacijama. U posljednjem dijelu rada daje se kritički osvrt autorica na rezultate, zaključni stavovi i smjernice za daljnja istraživanja. Znanstveni doprinos rada sastoji se u konceptualizaciji upotrebe mobilnih aplikacija prema modelu Yadav & Pavlou (2020) koji digitalizaciju poslovanja stavljaju u središte marketinških i poslovnih aktivnosti te koji u svojem modelu promotivne alate promatraju kao ishodište razvoja dugoročnih odnosa prvenstveno na relacijama: poduzeće – klijent i klijent – poduzeće. Praktične implikacije rada ogledaju se u doprinosu spoznajama relevantnima za donošenje strateških marketinških odluka u trgovačkim poduzećima i u kanalu opskrbe općenito. Ograničenje istraživanja je u fokusu na segment mladih u primarnom istraživanju pa se za daljnja istraživanja preporučuje proširenje analiza i na druge segmente potrošača, ali i daljnji razvoj konceptualizacije znanstvene teorije marketinga u području promocije i digitalizacije u sektoru trgovine robe široke potrošnje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
--IP.01.2021.07 - Mladi i ekonomija iskustva - nova paradigma i inovativni poslovni modeli (MLADCI) (Krajnović, Aleksandra) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Živković, Marina; Ražov, Antonija; Krajnović, Aleksandra
Mobilne aplikacije i phygital koncept u sektoru maloprodaje u funkciji obogaćivanja kupovnog iskustva i razvoja CRM-a // Oeconomica Jadertina, 13 (2023), 1; 65-83 doi:10.15291/oec.4140 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Živković, M., Ražov, A. & Krajnović, A. (2023) Mobilne aplikacije i phygital koncept u sektoru maloprodaje u funkciji obogaćivanja kupovnog iskustva i razvoja CRM-a. Oeconomica Jadertina, 13 (1), 65-83 doi:10.15291/oec.4140.
@article{article, author = {\v{Z}ivkovi\'{c}, Marina and Ra\v{z}ov, Antonija and Krajnovi\'{c}, Aleksandra}, year = {2023}, pages = {65-83}, DOI = {10.15291/oec.4140}, keywords = {vi\v{s}ekanalna marketin\v{s}ka strategija, distributivni lanci, phygital koncept, digitalni plasman, phygital korisni\v{c}ko iskustvo (PH-CX), mobilne aplikacije}, journal = {Oeconomica Jadertina}, doi = {10.15291/oec.4140}, volume = {13}, number = {1}, issn = {1848-4956}, title = {Mobilne aplikacije i phygital koncept u sektoru maloprodaje u funkciji oboga\'{c}ivanja kupovnog iskustva i razvoja CRM-a}, keyword = {vi\v{s}ekanalna marketin\v{s}ka strategija, distributivni lanci, phygital koncept, digitalni plasman, phygital korisni\v{c}ko iskustvo (PH-CX), mobilne aplikacije} }
@article{article, author = {\v{Z}ivkovi\'{c}, Marina and Ra\v{z}ov, Antonija and Krajnovi\'{c}, Aleksandra}, year = {2023}, pages = {65-83}, DOI = {10.15291/oec.4140}, keywords = {multi-channel marketing strategy, distribution chains, phygital concept, digital placement, phygital customer experience (PH-CX), mobile applications}, journal = {Oeconomica Jadertina}, doi = {10.15291/oec.4140}, volume = {13}, number = {1}, issn = {1848-4956}, title = {Mobile applications and phygital concept in the retail sector in the function of enriching the shopping experience and developing CRM}, keyword = {multi-channel marketing strategy, distribution chains, phygital concept, digital placement, phygital customer experience (PH-CX), mobile applications} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ERIH+, DOAJ


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font