Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1277907

Visokoškolska knjižnica u 21. stoljeću – uloga knjižničara


Mokriš, Svjetlana; Šuvak-Pirić, Ivana; Šušak Lukačević, Mirna; Hasenay, Sanda
Visokoškolska knjižnica u 21. stoljeću – uloga knjižničara // Zbornik sažetaka : 18. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica "Inkluzivnost: put prema „otvorenim“ knjižnicama"
Lovran, Hrvatska, 2023. str. 16-16 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1277907 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Visokoškolska knjižnica u 21. stoljeću – uloga knjižničara
(The university library in the 21st century – the role of the librarian)

Autori
Mokriš, Svjetlana ; Šuvak-Pirić, Ivana ; Šušak Lukačević, Mirna ; Hasenay, Sanda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Zbornik sažetaka : 18. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica "Inkluzivnost: put prema „otvorenim“ knjižnicama" / - , 2023, 16-16

Skup
18. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica "Inkluzivnost: put prema „otvorenim“ knjižnicama"

Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 31.05.2023. - 03.06.2023

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kompetencije visokoškolskog knjižničara ; proizvodi i usluge visokoškolske knjižnice ; prostor visokoškolske knjižnice
(competencies of a higher education librarian ; products and services of the higher education library ; area of the higher education library)

Sažetak
Visokoškolska nastava i visokoškolske knjižnice komplementarno se nadopunjuju i nadograđuju. Promjene koje su se u društvenom, obrazovnom i znanstvenom okruženju dogodile početkom 21. stoljeća snažno su utjecale i na visokoškolsku nastavu te ukazale na potrebu preoblikovanja visokoškolskih knjižnica u slobodna, otvorena, dostupna, neutralna i pouzdana mjesta u kojima se korisnik osjeća ugodno bez obzira na način na koji želi učiti i usvajati znanje – kroz socijalnu interakciju ili kroz razmišljanje i kontemplaciju. Korisniku visokoškolske knjižnice ona mora ponuditi izvore i alate pomoću kojih će učiti i usvajati znanje – zadovoljavajući broj sadržajno relevantne knjižnične građe koju može dobiti na korištenje ili joj je osiguran pristup te raznovrsne knjižnične proizvode i usluge. U ostvarivanju navedenoga ključna je uloga visokoškolskih knjižničara koji posjeduju profesionalne i osobne kompetencije. Na posteru su prikazane proizvodi i usluge visokoškolske knjižnice 21. stoljeća te profesionalne kompetencije potrebne knjižničaru za njihovo planiranje i izvedbu, kao i osobne kompetencije knjižničara važne za interakciju s korisnicima te ostalim pripadnicima knjižnične, akademske i društvene zajednice kako bi oni knjižnicu doživljavali kao slobodno, otvoreno, dostupno, neutralno i pouzdano mjesto na kojemu mogu učiti i usvajati znanje. Samo korisnik zadovoljan prostorom i informacijskim izvorima koje mu nudi visokoškolska knjižnica te radom knjižničara osigurat će i u budućnosti mjesto koje knjižnicama tradicionalno pripada u akademskoj zajednici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prehrambeno-tehnološki fakultet, Osijek,
Sveučilište u Osijeku, Odjel za matematiku

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.ptfos.hr repozitorij.ptfos.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mokriš, Svjetlana; Šuvak-Pirić, Ivana; Šušak Lukačević, Mirna; Hasenay, Sanda
Visokoškolska knjižnica u 21. stoljeću – uloga knjižničara // Zbornik sažetaka : 18. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica "Inkluzivnost: put prema „otvorenim“ knjižnicama"
Lovran, Hrvatska, 2023. str. 16-16 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Mokriš, S., Šuvak-Pirić, I., Šušak Lukačević, M. & Hasenay, S. (2023) Visokoškolska knjižnica u 21. stoljeću – uloga knjižničara. U: Zbornik sažetaka : 18. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica "Inkluzivnost: put prema „otvorenim“ knjižnicama".
@article{article, author = {Mokri\v{s}, Svjetlana and \v{S}uvak-Piri\'{c}, Ivana and \v{S}u\v{s}ak Luka\v{c}evi\'{c}, Mirna and Hasenay, Sanda}, year = {2023}, pages = {16-16}, keywords = {kompetencije visoko\v{s}kolskog knji\v{z}ni\v{c}ara, proizvodi i usluge visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice, prostor visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice}, title = {Visoko\v{s}kolska knji\v{z}nica u 21. stolje\'{c}u – uloga knji\v{z}ni\v{c}ara}, keyword = {kompetencije visoko\v{s}kolskog knji\v{z}ni\v{c}ara, proizvodi i usluge visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice, prostor visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mokri\v{s}, Svjetlana and \v{S}uvak-Piri\'{c}, Ivana and \v{S}u\v{s}ak Luka\v{c}evi\'{c}, Mirna and Hasenay, Sanda}, year = {2023}, pages = {16-16}, keywords = {competencies of a higher education librarian, products and services of the higher education library, area of the higher education library}, title = {The university library in the 21st century – the role of the librarian}, keyword = {competencies of a higher education librarian, products and services of the higher education library, area of the higher education library}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font