Pregled bibliografske jedinice broj: 1277188
Promocija ruralnih turističkih destinacija: analiza službene web stranice za Hrvatsku kao turističku destinaciju
Promocija ruralnih turističkih destinacija: analiza službene web stranice za Hrvatsku kao turističku destinaciju // Zbornik radova 2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Održivi i odgovorni razvoj ruralnog područja“ / Jurakić, Marko ; Franc, Sanja ; Barišić, Petra ; Koščar, Marko ; Penezić, Nenad (ur.).
Sisak: VIMAL AKADEMIJA, Put kroz selo 3c, Moslavačka Slatina, Popovača, www.vimal.hr, 2022. str. 116-134
CROSBI ID: 1277188 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija ruralnih turističkih destinacija: analiza
službene web stranice za Hrvatsku kao turističku
destinaciju
(Promotion of rural destinations: an analysis of the
official tourism web-page for Croatia)
Autori
Rakić, Tijana ; Hanžek, Matea
Kolaboracija
University of Brighton
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Zbornik radova 2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Održivi i odgovorni razvoj ruralnog područja“
Urednik/ci
Jurakić, Marko ; Franc, Sanja ; Barišić, Petra ; Koščar, Marko ; Penezić, Nenad
Izdavač
VIMAL AKADEMIJA, Put kroz selo 3c, Moslavačka Slatina, Popovača, www.vimal.hr
Grad
Sisak
Godina
2022
Raspon stranica
116-134
ISSN
2787-3668
Ključne riječi
promocija, ruralni turizam, turistička destinacija
(promotion, rural tourism, tourism destination)
Sažetak
U vrijeme kada turističke destinacije traže nove mogućnosti za diversifikaciju svoje ponude i usredotočuju se uglavnom na šira regionalna turistička tržišta zbog promjena u globalnoj mobilnosti, turizmu i slobodnom vremenu tijekom pandemije COVID-19, od ključne je važnosti razmisliti i o mogućnostima koje te promjene donose razvoju ruralnog turizma. Imajući to na umu, ovaj rad prvo obrađuje pregled ključnih promjena koje se odnose na mobilnost, turizam i slobodno vrijeme u Europi tijekom pandemije COVID-19, te zatim obrađuje slučaj Hrvatske kao turističke destinacije, čiji je zemljopisni položaj u jugoistočnoj Europi i pristupačnost širim Europskim turističkim tržištima učinio Hrvatsku jednom od idealnih lokacija za razvoj ruralnog turizma tijekom pandemije COVID-19. Razmatrajući Hrvatsku u ovom kontekstu, postavlja se pitanje cjelokupnog imidža destinacije, sa naglaskom na to prikazuje li se i percipira Hrvatska kao destinacija bogate ponude ruralnog turizma. Pokušavajući barem djelomično odgovoriti na ovo pitanje, koristimo metodu analize sadržaja i semiotičku analizu aktualne službene kampanje od strane Hrvatske turističke zajednice “Hrvatska – puna života” / “Croatia – Full of Life” kako bismo dobili uvid u načine na koje se ruralni turizam prikazuje kroz kampanju. Rad zaključujemo razmišljanjima o važnosti ruralnog turizma za šira regionalna tržišta tijekom i nakon pandemije COVID-19, te ističemo važnost smislenog prezentiranja i uključivanja ruralnog turizma u službene promotivne materijale koji na svoj jedinstven način mogu pridonijeti strateški poželjnim pomacima u cjelokupnom imidžu Hrvatske kao turističke destinacije. Takvi poželjni dugoročni pomaci u cjelokupnom imidžu destinacije mogli bi značajno doprinijeti uspješnoj post-pandemijskoj budućnosti različitih oblika ruralnog turizma, uključujući i one koji su se dodatno popularizirali ili razvili tijekom pandemije COVID-19
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Matea Hanžek
(autor)