Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1277188

Promocija ruralnih turističkih destinacija: analiza službene web stranice za Hrvatsku kao turističku destinaciju


(University of Brighton) Rakić, Tijana; Hanžek, Matea
Promocija ruralnih turističkih destinacija: analiza službene web stranice za Hrvatsku kao turističku destinaciju // Zbornik radova 2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Održivi i odgovorni razvoj ruralnog područja“ / Jurakić, Marko ; Franc, Sanja ; Barišić, Petra ; Koščar, Marko ; Penezić, Nenad (ur.).
Sisak: VIMAL AKADEMIJA, Put kroz selo 3c, Moslavačka Slatina, Popovača, www.vimal.hr, 2022. str. 116-134


CROSBI ID: 1277188 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocija ruralnih turističkih destinacija: analiza službene web stranice za Hrvatsku kao turističku destinaciju
(Promotion of rural destinations: an analysis of the official tourism web-page for Croatia)

Autori
Rakić, Tijana ; Hanžek, Matea

Kolaboracija
University of Brighton

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Zbornik radova 2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Održivi i odgovorni razvoj ruralnog područja“

Urednik/ci
Jurakić, Marko ; Franc, Sanja ; Barišić, Petra ; Koščar, Marko ; Penezić, Nenad

Izdavač
VIMAL AKADEMIJA, Put kroz selo 3c, Moslavačka Slatina, Popovača, www.vimal.hr

Grad
Sisak

Godina
2022

Raspon stranica
116-134

ISSN
2787-3668

Ključne riječi
promocija, ruralni turizam, turistička destinacija
(promotion, rural tourism, tourism destination)

Sažetak
U vrijeme kada turističke destinacije traže nove mogućnosti za diversifikaciju svoje ponude i usredotočuju se uglavnom na šira regionalna turistička tržišta zbog promjena u globalnoj mobilnosti, turizmu i slobodnom vremenu tijekom pandemije COVID-19, od ključne je važnosti razmisliti i o mogućnostima koje te promjene donose razvoju ruralnog turizma. Imajući to na umu, ovaj rad prvo obrađuje pregled ključnih promjena koje se odnose na mobilnost, turizam i slobodno vrijeme u Europi tijekom pandemije COVID-19, te zatim obrađuje slučaj Hrvatske kao turističke destinacije, čiji je zemljopisni položaj u jugoistočnoj Europi i pristupačnost širim Europskim turističkim tržištima učinio Hrvatsku jednom od idealnih lokacija za razvoj ruralnog turizma tijekom pandemije COVID-19. Razmatrajući Hrvatsku u ovom kontekstu, postavlja se pitanje cjelokupnog imidža destinacije, sa naglaskom na to prikazuje li se i percipira Hrvatska kao destinacija bogate ponude ruralnog turizma. Pokušavajući barem djelomično odgovoriti na ovo pitanje, koristimo metodu analize sadržaja i semiotičku analizu aktualne službene kampanje od strane Hrvatske turističke zajednice “Hrvatska – puna života” / “Croatia – Full of Life” kako bismo dobili uvid u načine na koje se ruralni turizam prikazuje kroz kampanju. Rad zaključujemo razmišljanjima o važnosti ruralnog turizma za šira regionalna tržišta tijekom i nakon pandemije COVID-19, te ističemo važnost smislenog prezentiranja i uključivanja ruralnog turizma u službene promotivne materijale koji na svoj jedinstven način mogu pridonijeti strateški poželjnim pomacima u cjelokupnom imidžu Hrvatske kao turističke destinacije. Takvi poželjni dugoročni pomaci u cjelokupnom imidžu destinacije mogli bi značajno doprinijeti uspješnoj post-pandemijskoj budućnosti različitih oblika ruralnog turizma, uključujući i one koji su se dodatno popularizirali ili razvili tijekom pandemije COVID-19

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Matea Hanžek (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

vimal.hr

Citiraj ovu publikaciju:

(University of Brighton) Rakić, Tijana; Hanžek, Matea
Promocija ruralnih turističkih destinacija: analiza službene web stranice za Hrvatsku kao turističku destinaciju // Zbornik radova 2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Održivi i odgovorni razvoj ruralnog područja“ / Jurakić, Marko ; Franc, Sanja ; Barišić, Petra ; Koščar, Marko ; Penezić, Nenad (ur.).
Sisak: VIMAL AKADEMIJA, Put kroz selo 3c, Moslavačka Slatina, Popovača, www.vimal.hr, 2022. str. 116-134
(University of Brighton) (University of Brighton) Rakić, T. & Hanžek, M. (2022) Promocija ruralnih turističkih destinacija: analiza službene web stranice za Hrvatsku kao turističku destinaciju. U: Jurakić, M., Franc, S., Barišić, P., Koščar, M. & Penezić, N. (ur.) Zbornik radova 2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija za razvoj ruralnog turizma „Održivi i odgovorni razvoj ruralnog područja“. Sisak, VIMAL AKADEMIJA, Put kroz selo 3c, Moslavačka Slatina, Popovača, www.vimal.hr, str. 116-134.
@inbook{inbook, author = {Raki\'{c}, Tijana and Han\v{z}ek, Matea}, year = {2022}, pages = {116-134}, keywords = {promocija, ruralni turizam, turisti\v{c}ka destinacija}, issn = {2787-3668}, title = {Promocija ruralnih turisti\v{c}kih destinacija: analiza slu\v{z}bene web stranice za Hrvatsku kao turisti\v{c}ku destinaciju}, keyword = {promocija, ruralni turizam, turisti\v{c}ka destinacija}, publisher = {VIMAL AKADEMIJA, Put kroz selo 3c, Moslava\v{c}ka Slatina, Popova\v{c}a, www.vimal.hr}, publisherplace = {Sisak} }
@inbook{inbook, author = {Raki\'{c}, Tijana and Han\v{z}ek, Matea}, year = {2022}, pages = {116-134}, keywords = {promotion, rural tourism, tourism destination}, issn = {2787-3668}, title = {Promotion of rural destinations: an analysis of the official tourism web-page for Croatia}, keyword = {promotion, rural tourism, tourism destination}, publisher = {VIMAL AKADEMIJA, Put kroz selo 3c, Moslava\v{c}ka Slatina, Popova\v{c}a, www.vimal.hr}, publisherplace = {Sisak} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font