Pregled bibliografske jedinice broj: 1277185
Predrasude o kamping turizmu kao jeftinom obliku turizma
Predrasude o kamping turizmu kao jeftinom obliku turizma, 2023., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1277185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Predrasude o kamping turizmu kao jeftinom obliku turizma
(Prejudices about camping tourism as a cheap form of tourism)
Autori
Mihin, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
01.06
Godina
2023
Stranica
48
Mentor
Altaras Penda, Ivor
Ključne riječi
predrasude, stereotipi, turizam, kamping turizam, mobilne kućice i glamping
(prejudices, stereotypes, tourism, camping tourism, mobile homes and glamping)
Sažetak
Stvaranje stereotipa i predrasuda počelo je u prošlosti kako bi ljudi lakše organizirali svijet oko sebe te brže svrstali one koji ih potencijalno ugrožavaju u grupe prijatelja ili neprijatelja. Istraživanja su pokazala da su stereotipi i predrasude naučeni a ne urođeni stavovi koji su usko povezani. Do njihove netočnosti dolazi zbog nedovoljno informacija te pripisivanja nekog svojstva svim članovima određene grupe. Stereotipi su niz vjerovanja o tipičnim osobinama ljudi te služe kako bismo opravdali postojanje predrasuda koje imaju vrlo snažne negativne emocije prema pripadnicima različitih grupa. Turizam je prožet predrasudama osobito zbog toga što se ovdje više nego igdje susrećemo s različitim grupama ljudi. Život u urbanim sredinama potaknuo je ljude na bijeg i putovanja te su se s promjenom životnog stila mijenjali i motivi koji pokreću ljude na putovanja. Iako ljudi postaju ekološki osviješteni i žele boraviti u prirodi na svježem zraku, većina još uvijek ima predrasude prema kamping turizmu kao jeftinom obliku turizma. Smatraju ga neudobnim, jeftinim smještajem u šatorima na hladnoj zemlji, te da kampiraju samo oni koji si ne mogu priuštiti bolji smještaj. No, to svakako nije točno. Osobito s današnjom luksuznom opremom za kampiranje te mogućnostima inovativnog smještaja koje danas kampiranje nudi, poput modernih mobilnih kućica, glampinga i sl. Mijenja se način na koji ljudi kampiraju, no motiv ostaje isti- doživljaj koji pruža boravak u prirodi, zdravlje, rekreacija i obiteljsko zbližavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija