Pregled bibliografske jedinice broj: 1277135
Integrirana marketinška komunikacija na primjeru Kaufland K.D.
Integrirana marketinška komunikacija na primjeru Kaufland K.D., 2023., diplomski rad, diplomski, Libertas sveučilište, Zagreb
CROSBI ID: 1277135 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirana marketinška komunikacija na primjeru
Kaufland K.D.
(Integrated marketing communication on the example of
Kaufland K.D.)
Autori
Puljarić, FRanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Libertas sveučilište
Mjesto
Zagreb
Datum
01.06
Godina
2023
Stranica
43
Mentor
Genzić, Jasna
Ključne riječi
integrirana marketinška komunikacija, potrošač, poduzeće, Kaufland
(integrated marketing communication, consumer, enterprise, Kaufland)
Sažetak
IMK je ključan dio komunikacije poduzeća i potrošača. Najvažnije je odabrati prave kanale komunikacije, pravilnim odabirom više oblika komunikacije sa potrošačem dovodi do sinergijskog učinka
Izvorni jezik
Hrvatski