Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1277074

Suradničko učenje i suradničko ocjenjivanje za bolju nastavu matematike


Kaštelan, Marta
Suradničko učenje i suradničko ocjenjivanje za bolju nastavu matematike, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1277074 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suradničko učenje i suradničko ocjenjivanje za bolju nastavu matematike
(Peer Learning and Peer Assessment for Better Mathematics Classes)

Autori
Kaštelan, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2018

Stranica
82

Mentor
Slani, Neva

Ključne riječi
suradničko učenje, socijalni oblici rada, učitelj, nastava matematike, digitalne tehnologije, matematičke platforme, suradničko ocjenjivanje
(collaborative learning, social forms of work, teacher, math teaching, digital technology, mathematical platforms, collaborative appraisal)

Sažetak
U ovom radu istražuju se mogućnosti primjene paradigme suradnje u nastavi, posebno nastavi matematike. Suradničko učenje, kao i suradničko ocjenjivanje, promiču se kao bitni elementi suvremene nastave s višestrukim prednostima za kvalitetu same nastave i ostvarivanje njenih ishoda. Stoga se u radu kreće od istraživanja samog pojma suradničkog učenja te ocjenjivanja, navode i opisuju suradnički oblici učenja i podučavanja, analiziraju i ističu prednosti takvih strategija u nastavi matematike. Istraživanjima je pokazano da suradničko učenje uvelike unapređuje kognitivni i socijalni razvoj pojedinca, s naglaskom na kritičko mišljenje, uvažavanje drugih i razvoj komunikacijskih vještina. Rad je u najvećoj mjeri pregled oblika suradničke nastave te u literaturi opisanih primjera prakse. Posebni doprinos rada su prijedlozi novih mogućnosti i oblika implementacije suradnje na svim razinama nastave matematike. Pritom suvremenu školu karakterizira korištenje digitalnih tehnologija i platformi u nastavi, a one se mogu efikasno upariti s oblicima i aktivnostima suradničkog učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Neva Slani (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kaštelan, Marta
Suradničko učenje i suradničko ocjenjivanje za bolju nastavu matematike, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
Kaštelan, M. (2018) 'Suradničko učenje i suradničko ocjenjivanje za bolju nastavu matematike', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ka\v{s}telan, Marta}, year = {2018}, pages = {82}, keywords = {suradni\v{c}ko u\v{c}enje, socijalni oblici rada, u\v{c}itelj, nastava matematike, digitalne tehnologije, matemati\v{c}ke platforme, suradni\v{c}ko ocjenjivanje}, title = {Suradni\v{c}ko u\v{c}enje i suradni\v{c}ko ocjenjivanje za bolju nastavu matematike}, keyword = {suradni\v{c}ko u\v{c}enje, socijalni oblici rada, u\v{c}itelj, nastava matematike, digitalne tehnologije, matemati\v{c}ke platforme, suradni\v{c}ko ocjenjivanje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ka\v{s}telan, Marta}, year = {2018}, pages = {82}, keywords = {collaborative learning, social forms of work, teacher, math teaching, digital technology, mathematical platforms, collaborative appraisal}, title = {Peer Learning and Peer Assessment for Better Mathematics Classes}, keyword = {collaborative learning, social forms of work, teacher, math teaching, digital technology, mathematical platforms, collaborative appraisal}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font