Pregled bibliografske jedinice broj: 1277074
Suradničko učenje i suradničko ocjenjivanje za bolju nastavu matematike
Suradničko učenje i suradničko ocjenjivanje za bolju nastavu matematike, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1277074 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradničko učenje i suradničko ocjenjivanje za bolju nastavu
matematike
(Peer Learning and Peer Assessment for Better Mathematics Classes)
Autori
Kaštelan, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2018
Stranica
82
Mentor
Slani, Neva
Ključne riječi
suradničko učenje, socijalni oblici rada, učitelj, nastava matematike, digitalne tehnologije, matematičke platforme, suradničko ocjenjivanje
(collaborative learning, social forms of work, teacher, math teaching, digital technology, mathematical platforms, collaborative appraisal)
Sažetak
U ovom radu istražuju se mogućnosti primjene paradigme suradnje u nastavi, posebno nastavi matematike. Suradničko učenje, kao i suradničko ocjenjivanje, promiču se kao bitni elementi suvremene nastave s višestrukim prednostima za kvalitetu same nastave i ostvarivanje njenih ishoda. Stoga se u radu kreće od istraživanja samog pojma suradničkog učenja te ocjenjivanja, navode i opisuju suradnički oblici učenja i podučavanja, analiziraju i ističu prednosti takvih strategija u nastavi matematike. Istraživanjima je pokazano da suradničko učenje uvelike unapređuje kognitivni i socijalni razvoj pojedinca, s naglaskom na kritičko mišljenje, uvažavanje drugih i razvoj komunikacijskih vještina. Rad je u najvećoj mjeri pregled oblika suradničke nastave te u literaturi opisanih primjera prakse. Posebni doprinos rada su prijedlozi novih mogućnosti i oblika implementacije suradnje na svim razinama nastave matematike. Pritom suvremenu školu karakterizira korištenje digitalnih tehnologija i platformi u nastavi, a one se mogu efikasno upariti s oblicima i aktivnostima suradničkog učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti